quakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei, har et lite problem ved åpning av steam og MSN. Når jeg skal åpne msn står det at jeg ikke kunne logges på prøv senere. Og på steam spør firewall om jeg vil tillate steam og komme inn på nettet, trykker ja men det samme kommer opp hele tiden..! Begge deler funker selvfølgelig mens firewall er skrudd av.. Jeg har Tele 2 adsl og Norton firewall som du kan laste ned fra tele2 sin side. Da er jo spørsmålet: Hvordan skal jeg tillate steam og MSN uten å skru av firewall i disse virustider... :!: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er det internet security 2005? Hadde til tider samme problemene med 2005 versjonen. Virket som den bare flippa helt ut til tider. Har nå gått over til NIS 2006, som er MYE mer stabil. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Er det internet security 2005? Hadde til tider samme problemene med 2005 versjonen. Virket som den bare flippa helt ut til tider. Har nå gått over til NIS 2006, som er MYE mer stabil. 5250434[/snapback] Nei det er en firewall man laster ned fra TELE 2 sin kundeservice sider. Hadde satt pris på om noen med denne firewall kunne tatt tilbakemld Ellers er alle andre tips selvfølgelig velkommen Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du prøvd med en annen firewall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå