arqe88 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://www.control-freaks.tv/ Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Må si det var veldig lite overbevisende... De uttalte seg på samme måte som skaperne av Killzone 2 "What you saw was faithful... What you saw was the PS3". Det holder ikke helt for meg....når det er for vanskelig for de å si "Yes, that was actual ingame footage". Så får de heller leve med at folk fremdeles ikke føler det der er en bekreftelse på noe som helst. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Da er det jo bare å vente og se. Så lenge de faktisk ikke sier rett ut at det er in-game så får man ta det med noen klyper salt. Og hvorfor sier de ikke at det er ingame hvis PS3'en faktisk kan levere den typen grafikk... Ja det sier seg vel selv. De er livredde for å bli konfrontert med sine tidligere uttalelser når spillet slippes hvis det viser seg å ikke være like bra. Endret 4. desember 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Se på desse bildene! Dette kunnet godt ha vært hentet fra en Pixar film! Om dette er ingame er Ps3 mye bedre enn Xbox 360. Men jeg tror ikke noe på at dette er ingame. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Se på desse bildene! Dette kunnet godt ha vært hentet fra en Pixar film! Om dette er ingame er Ps3 mye bedre enn Xbox 360. Men jeg tror ikke noe på at dette er ingame. 5251254[/snapback] Det er ikke slik grafikk på 360 for di det spillet ikke er laget for/til 360. Det er faktisk veldig få spill på 360. Vist noen vil (og det er det sikkert) så kan man lage slik grafikk i 360 spill også. De må jo bare klare å utnyte konsollen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Se på desse bildene! Dette kunnet godt ha vært hentet fra en Pixar film! Om dette er ingame er Ps3 mye bedre enn Xbox 360. Men jeg tror ikke noe på at dette er ingame. 5251254[/snapback] Det er ikke slik grafikk på 360 for di det spillet ikke er laget for/til 360. Det er faktisk veldig få spill på 360. Vist noen vil (og det er det sikkert) så kan man lage slik grafikk i 360 spill også. De må jo bare klare å utnyte konsollen. 5251281[/snapback] Jeg tror ikke de får til å lage spill som det der i ingame verken til Ps3 eller 360... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror ikke de som spilte dataspill for 10 år siden hadde kunne tenkt seg at dataspillene kunne være så detaljerte slik som de er idag. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror ikke de som spilte dataspill for 10 år siden hadde kunne tenkt seg at dataspillene kunne være så detaljerte slik som de er idag. 5251433[/snapback] Nei da gikk det vel mest i 16-256 farger og bipp bopp lyder. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror ikke de som spilte dataspill for 10 år siden hadde kunne tenkt seg at dataspillene kunne være så detaljerte slik som de er idag. 5251433[/snapback] Jeg sier ikke at vi aldri får se slik grafikk. Jeg bare tror at vi ikke får se den på denne generasjonen (360, Ps3 og Rev.) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror ikke de som spilte dataspill for 10 år siden hadde kunne tenkt seg at dataspillene kunne være så detaljerte slik som de er idag. 5251433[/snapback] Jeg sier ikke at vi aldri får se slik grafikk. Jeg bare tror at vi ikke får se den på denne generasjonen (360, Ps3 og Rev.) 5251777[/snapback] Kansje ikke "Rev", men tror det er mere kraft i 360 og spesielt ps3 enn vi er klar over, vi har jo sett tallene men hvordan de kommer til nytte i fremmtiden skal man ikke vere for raske til å dømme nå. Ja det gjelder også min utalelse, men jeg tenker positivt. Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ingen vil tro dette før vi får se det. det er nesten som om ps3 er blitt til gud . ingen vli tro noe før de ser dette , lol. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror ikke de som spilte dataspill for 10 år siden hadde kunne tenkt seg at dataspillene kunne være så detaljerte slik som de er idag. 5251433[/snapback] Nei da gikk det vel mest i 16-256 farger og bipp bopp lyder. 5251741[/snapback] Nåja... ikke ta for hardt i nå, vi fikk jo tross alt Redneck Rampage som kom 21 desember 1994, Duke Nukem 3D ble sluppet den 31 Januar 1996...awwww...det var tider det Sorry at jeg ble veldig OT nå. Men seriøst, viss ps3 får slik grafikk så blir jeg skuffet av microsoft, for ifølge de bildene der så ligger ps3 langt fremfor 360, kanskje litt tidlig og si siden det ikke har kommet de helt store tittlene enda til 360, men men time vill sjåvv . Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 ingen vil tro dette før vi får se det. det er nesten som om ps3 er blitt til gud . ingen vli tro noe før de ser dette , lol. 5251821[/snapback] Har ikke kunskap nok til å si ditt eller datt. For meg er det ikke mye som er gud... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er stor forskjell på realtime og ingame. Realtime kan rett og slett være det at en animasjonssekvens blir rendret realtime på maskinvaren, altså uten fysikk, ai og andre beregninger utenom det rent grafiske. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Er bare å bruke litt logikk da. Hvorfor tror dere nVIDIA var og demonstrerte sin GPU på denne visngen hvor MotorStorm ble vist hvis det IKKE var realtime ? Hele poenget med denne banebrytende GPU`en og Cell teknologien er at maskinen er istand til å rendre effekter fra filmer hvor vi før var nødt til å bruke store serverparker som jobbet sammen for å rendre dette. Dette greier PS3 realtime og ett eksempel på dette er når de blandet Gran Turismo og Spider-Man 2 filmen . Vet mange er skeptiske idag siden det har vært en del konsoller som har lovt ditt og datt men denne maskinen er så kraftig at det er skremmende. Ja det ser photorealistisk ut og er det en maskin i verden som greier å gjøre dette er det Playstation 3. Det er en grunn til at Sony ikke stresser med lansering nå som Xbox360 er ute , de er sikker på sitt produkt ! Endret 4. desember 2005 av Avean Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Motorstorm ser bare helt sheriff ut. En god grunn til å anskaffe PS3 (som jeg ville gjort uansett). I mens koser jeg meg med PGR3. Ikke noe dårlig tidsfordriv det heller Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror personlig at PS3 kommer til å bli mye bedre enn xbox360 i grafikk, hvor mye bedre de blir gjenstår å se, men at xbox kommer til å bli banket er ganske sikkert. Men dog det med selve spilleropplevelsen regner jeg med at xbox er best med tanke på live greiene. Vil helst ikke bli beskyldt for å bli fanboi bare så det er sagt. Men de bildene der ser helt syke ut. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 De som tror på de bildene der må være like dumme som de som trodde at PS2 skulle få "toy-story" grafikk. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For ikke altfor mange månedene siden var det mange her som mente Xbox360 ville gruse alt av PC'er (sågar i år framover)... don't believe the hype Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 På det tidspunktet denne Motorstorm videoen ble vist, altså under E3 messa i Mai for nesten 7 måneder siden, hadde utviklerne kun tilgang til veldig tidlige utgaver av developerkitene, dvs uten RSX(grafikkprosessoren) og med en underklokket utgave av Cell. Disse tidlige developerkitene var ikke stort kraftigere en en vanlig high end PC med Geforce 6800 Ultra kort. Ser denne videoen ut som noe man kan få til på en vanlig PC? Å hevde at denne videoen da blir kjørt i realtime på en PS3, blir da bare latterlig, særlig med tanke på at de endelige developerkitene blir først sendt ut nå i desember, og produksjonen av PS3 ikke engang er startet. Denne videoen er i beste fall rendret in-engine i den tidlige utgaven av developerkitet, frame for frame, og så senere satt sammen til denne traileren, på samme måte som de gjorde med Killzone traileren. I verste fall er alt forhåndsrendret i et 3d animasjonsprogram (Maya, Softimage e.l) , og dette er bare en "visjon" over hva de håper å oppnå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå