Varekjøp Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har hatt Msn i snart 4 år tror jeg og har oppdatert hele tiden når det kommer nyere versjoner. Men den siste versjonen 7.5 får jeg ikke til.. Jeg får kommet inn på selveste Msn'en men jeg får ikke logget på.. Når jeg har skrivd inn msnadressen min og passordet og når jeg logger inn så bare skjer det ikke noe. jeg får ikke koblet meg opp.. Sjekket innstillingene på tilkobling og der står det bare: "Du er for øyeblikket IKKE koblet til .NET Mesenger Service . Du er koblet til internett via et kablet nettverk" Noen tips hva jeg må gjøre for å komme inn på msn? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Kjør feilsøking for tilkobling. Har du brannmur? Har du stillt tid og dato riktig? Endret 4. desember 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Kjør feilsøking for tilkobling. Har du brannmur? Har du stillt tid og dato riktig? 5250032[/snapback] har tatt feilsøking for tilkobling, Ja jeg har brannmur og ja klokken er 13:48 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Prøv uten brannmur, da. Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Prøv uten brannmur, da. 5250115[/snapback] Funker heller ikke :/ Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 har samme problemet jeg, jeg med msn, har satt den på autostart når windows starter opp men av og til vil den ikke koble seg opp, må som oftest koble den opp manuelt når det har gått en stund, men ikke alltid det virker heller Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Prøv følgende for å løse problemet: 1. Klikk ikonet for MSN Messenger i systemstatusfeltet på oppgavelinjen, og klikk deretter Avslutt. 2. Tøm SSL-bufferen din (Secure Sockets Layer ) ved å gjøre følgende: - Klikk Start på oppgavelinjen, og klikk deretter Kontrollpanel. - Klikk Nettverks- og Internett-tilkoblinger. - Klikk Sett opp eller endre Internett-tilkoblingen. - Klikk kategorien Innhold. - Under Sertifikater klikker du Slett SSL-tilstand. Når du mottar en bekreftelse, klikker du OK. 3. Forhåndsregistrer DLL-filer som brukes av kryptografitjenestene, på nytt ved å gjøre følgende: - Klikk Start på oppgavelinjen, og klikk deretter Kjør. - Kopier dette og lim det inn i Kjør -feltet, og trykk Ok: regsvr32 softpub.dll wintrust.dll initpki.dll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå