Gå til innhold

Gun - Hva syntes du?

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller var Luchy's forklaring litt rar? Jeg har tatt bossen, men jeg skjønte likevel ikke et ord av det han sa. :dontgetit:

Om det var andre som ikke forsto, kan jeg prøve å forklare litt selv (forklaring for metode å drepe sistebossen følger):

Kort og godt, du skal kaste dynamitter eller skyte eksplosive piler på de stedene som det tyter gass opp av når Magruder passerer over dem.

Det er KUN slik du får skadet han, ved å få gass-hullene til å eksplodere i trynet på han.

Når han har blitt så så mye skadet kommer han til å stikke av og stille seg oppi et platå i høyden. Der kan du heller ikke skade han ved å skyte rett på han, men her skal du skyte på han for å få han irritert. Når han blir "nok irritert" vil han komme til å hive dynamitter på deg. Når han hiver dem, trykk på C raskt (quick-draw-knappen) og skyt dem slik at de sprenges i lufta like over han. Hensikten er at du skal få steinhylla over han til å ramle ned over han. Bare fortsett å skyte dynamittene til dette skjer.

Noen andre tips som kan være lurt å følge:

-Når du starter opp bør du med en gang begynne å bevege deg.

Du bør holde deg minimalt i de indre ringene, og mest i den ytterste ringen, hvor du får plukket opp dynamitt, health-flasker, ammo til rifle og piler.

-Når du skal skyte dynamittene hans vil du raskt merke at det kommer noen folk bakfra også (der hvor Colton kom ifra da han entret rommet), men det finnes strategiske plasser å stå for at du skal slippe å bry deg om dem (blant annet ved å st bak en viss stein i den indre ringen).

Håper forklaringa mi fungerte da. Skjønner hva Lunchy prøver å si, men jeg synes bare forklaringa hans var litt rotete. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
. grafikken i Gun er elendig i forhold til dagens standard, selv med alt på fult. her snakker vi dårlig grafikk.

5249932[/snapback]

Kanskje ikke så rart det ble dårlig når du kjørte det på "fult" :p

Men seriøst, synes ikke grafikken er så ille. Jeg kjører bånn gass på alt, og synes grafikken er slik man bør kunne forvente av et spill med så store områder å bevege seg i. GTA er jo ikke direkte vakre spill de heller...

EDIT: Kjekt at folk benytter seg av spoiler-funksjonen, eller hva metallic? :mad:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
. grafikken i Gun er elendig i forhold til dagens standard, selv med alt på fult. her snakker vi dårlig grafikk.

5249932[/snapback]

Kanskje ikke så rart det ble dårlig når du kjørte det på "fult" :p

Men seriøst, synes ikke grafikken er så ille. Jeg kjører bånn gass på alt, og synes grafikken er slik man bør kunne forvente av et spill med så store områder å bevege seg i. GTA er jo ikke direkte vakre spill de heller...

EDIT: Kjekt at folk benytter seg av spoiler-funksjonen, eller hva metallic? :mad:

5269086[/snapback]

Beklager, skal sette tag der nå. Det må sies at jeg ikke synes det er noen spoilere der. Joda, det forklares hvordan man dreper bossen, men når han spurte om en forklaring to poster bak her, og jeg starter med "Er det bare meg eller var Luchy's forklaring litt rar? Jeg har tatt bossen, men jeg skjønte likevel ikke et ord av det han sa. Om det var andre som ikke forsto, kan jeg prøveå forklare litt selv:" så burde det jo NESTEN være litt åpenbart hva som kom til å stå noen centimeter lenger ned der da, og dermed kan man lett unngå å lese det. Det står ikke i retningslinjene at "alle poster på forumet MÅ leses", vettu. ;)

Lenke til kommentar
Delvis enig, men tråden er ment for at folk skal poste sine meninger om spillet, og da er det kjipt for en som ikke har kjøpt det å få vite åssen siste bossen er fordi han ved et uhell leser en post som i utgangspunktet kanskje burde vært i en annen tråd.

5269258[/snapback]

Joda, men når trådstarer selv spør i sin tråd om dette spillet synes jeg nå ikke det er helt feil å svare han da.

Uansett er nå en spoiler-tag påsatt nå, og ingen flere uskyldige liv trenger å gå tapt. Helt personlig kan jeg ikke skjønne hvordan noen kunne ta denne som en spoiler, da jeg absolutt ikke ville ansett den som en (er jo ingen avsløringer av handling eller historie elns da!), og jeg er normalt en som hater spoilers! :)

Lenke til kommentar

Vet ikke, men det er jo bare å søke på Google da. De er vel ikke så høye, tror jeg, men spillet har problemer med visse kort (ser ut til å problemer med spesielt Nvidia kort, blant annet 7800). Med mitt ATI X800GT - som er svakere enn 7800 - Går spillet helt glatt konstant, med høyeste instillinger.

Lenke til kommentar
Men jeg vil finne ut selv åssen jeg tar siste bossen! *Whine sutre*

5269632[/snapback]

Men som sagt, hvorfor leste du fremgangsmåten når det sto

Er det bare meg eller var Luchy's forklaring litt rar? Jeg har tatt bossen, men jeg skjønte likevel ikke et ord av det han sa. Om det var andre som ikke forsto, kan jeg prøveå forklare litt selv:
før selve forklaringa? Synes da nesten du burde forstått det da! :)
Lenke til kommentar
[iC,09/12-2005 : 13:57]Med mitt ATI X800GT - som er svakere enn 7800 - Går spillet helt glatt konstant, med høyeste instillinger.

5273131[/snapback]

det går fint på min maskin med høyeste innstillinger. sjekk maskinvare i profilen om du lurer.

siden folk er litt hårsåre her:

nå har jeg foresten prøvd å ta Magruder flere ganger men får det ikke til. jeg skal altså skyte på de store kubbene med dynamitt som han kaster? vel, han kaster bare de en av hundre ganger og i mellomtiden rekker han å ta store deler av livet mitt. er litt lei, men vil gjene runne det helt. jeg liker ikke å spørre, men er det noen som vet om koder til spillet? har sett litt rundt men finner ikke stort.

edit:

maskinvare heter det

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Headcleaver, svar på ditt spørsmål:

Mener du etter at han har fått han oppi det platået? I såfall bør du lese forklaringa mi nøyere. Du skal skyte på han for å få han irritert. Da kaster han dynamittene. Hopp frem og skyt en rifle-salve på noe rundt 5 skudd rett etter hverandre (uten å dukke bak i skjul mellom skuddene), så kaster han TNT'ene. Det er den fete i midten du skal skyte på (ikke bry deg om de andre to, da de spretter vekk når du treffer den i midten).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Var skuffet til å begynne med, men tok seg opp etterhvert. Dessverre altfor kort, kom gjennom det på to dager og varighet er noe av det jeg setter høyest i alle spill, i tillegg til at vanskelighetsgraden kunne vært polert noe. Siste boss er mye vanskeligere enn alt annet i GUN. Alt i alt et helt ok spill om du ikke har bedre ting å bruke penger på:-)

Lenke til kommentar

Må si at det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt med et spill som GUN. Var bare helt genialt fra begynnelse til slutt. MEN, slutte kommer ALTFOR ALTFOR altfor tidlig..... jeg kjørte igjenom til alt på 100% i løpet av 2 dager.

Grafikkmessig var det ikke så bra som man skulle trodd av et så nytt spill, selv om jeg bare har 9800PRO, var det ikke overdrevet imponerende.

Men dette er et spill de absolutt burde tatt seg bedre tid med å utvidet til ihvertfall det dobbelte av spillelengden, for så å gi ut en tilleggspakke som var like lang som det igjen.

Lenke til kommentar

For de som lurer, ja, en oppfølger er i produksjon.

Jeg synes det var nokså bra grafikk på dette spillet jeg, i allefall når det kom til både pc, xbox, ps2 og gamecube. Mange rare ting en må ta hensyn til når en utvikler et multiplatformspill som skal se bra ut på alle. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...