Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Da har jeg spilt Gun for første gang. må si jeg ble ganske overasket. spillet har fått både gode og dårlige anmeldelser, så jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle forvente. da spillet var ferdig installert og spillet startet skjønte jeg grunnen til en av klagene. grafikken i Gun er elendig i forhold til dagens standard, selv med alt på fullt. her snakker vi dårlig grafikk. men men, tenkte jeg. grafikk er ikke alt. jeg startet spillet og satt igang. jeg ble litt overasket over hvor lett alt fungerte. på gamer.no's anmeldelse klager de på at det er vanskelig å styre hesten og skyte samtidig. det stemmer jo ikke. hele styringsoppsettet til gun var veldig bra. da spillet virkelig kom igang og jeg fikk blod på tann, ble det veldig mye spilling. selve historien i gun er veldig bra, men dessverre er sideoppdragene ganske tamme. men heldigvis gir de nok av underholdning alikevel. så da kommer vi til delen hvor meningen om spillet skal gi's. vel, jeg er egentlig litt usikker. jeg syntes gun har bra gameplay, men jeg er også litt grafikhore. da jeg har tenkt meg litt om, vil jeg si at gun er et veldig solid spill. dessverre er storrylinen litt kort, men den kan trekkes ut hvis du tar sideoppdragene. så alt til alt er gun et bra spill og jeg anbefaler det sterkt. Grand Theft Auto i Westerntider er og bli morro! din mening om spillet? edit: jada, jada leif har flyttet inn Endret 8. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 1. Frihet i spillet var det snakk om. Jeg syns ikke det. 2. ikke noe spesielt god grafikk, bare masse filter. Jeg ble litt skuffet må jeg si. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 har fortsatt ikke funnet ut hvor jeg kan få tak i piler jeg. noen som har forslag? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 spillet er egentlig bare genialt, men det ble utrolig dårlig utført håper de kan lage en oppfølger eller bare en ny oppfølger der de gjør mye forskjell. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 har fortsatt ikke funnet ut hvor jeg kan få tak i piler jeg. noen som har forslag? 5250068[/snapback] drep indianere se ved det ødelagte huset (husker ikke hvor det er) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Er enig med det aller meste Headcleaver sier. Liker spillet veldig godt. Jeg er ikke grafikkhore, og jeg liker grafikken i GUN veldig godt (noe av den samme grafikken som i SA - Utdatert men likevel fin). Skjønner heller ikke hva Gamer mener med så dårlig styring. Det sa også svenske PCGamer. "Kontrollkaos" sa de. Synes kontrollene i spillet er kjempeenkle og kjempevennlige, jeg!Høres ut som om at de som spiller er super-nybegynnere eller kanskje konsoll-gamere når de klager på så enkel kontroll! Uansett, hvordan mener de da at det skulle være å skyte fra hest da? Synes det burde være mye vanskeligere, jeg. Nesten umulig synes jeg det skulle være, da det er mer eller mindre umulig å treffe fra hesteryggen. Grovt sett synes jeg GUN var et kjempebra spill, men det var noe som manglet for at det skulle bli skikkelig bra. Om det var den dårlige varigheten eller friheten som var grunnen vet jeg ikke, men det var noe. Endret 4. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Selv syns jeg spillet var genialt! Stig Jøran : Når du er ferdig med storyen, så er du HELT fri.. Når du driver med storyen, så er du nesten helt fri.. headcleaver : Piler finner du i ruiner av gamle hus om jeg ikke tar helt feil.. Luchy: En oppfølger med lang story og super grafikk og større kart hadde vært kos Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 headcleaver :Piler finner du i ruiner av gamle hus om jeg ikke tar helt feil.. 5251707[/snapback] yes, har finni nå Luchy:En oppfølger med lang story og super grafikk og større kart hadde vært kos det hadde hvert konge bra Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 HAHA, det er så kult å skyte eksplosive piler i ræva på folk! men ellers syns jeg spillet var ganske så kult, grafikken helt grei, historien var realivt grei. Men sinnsykt kort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 er spørsmål. når jeg er ferdig med storrylinen. er det bare å vandre rundt å herje da, eller må jeg begynne på nytt igjen? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Da kan du gå rundt å herje ja. Du starter ved den gruven. Eneste minus var at ingen hest spawnet da, så jeg måtte løpe i ca 5 min før jeg fant noen hest.. Endret 4. desember 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ok, bra *fjortentegn4t3hw1n* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Da kan du gå rundt å herje ja. Du starter ved den gruven. Eneste minus var at ingen hest spawnet da, så jeg måtte løpe i ca 5 min før jeg fant noen hest.. 5252482[/snapback] Når du får 100% får du en super-god hest som spawner på et visst sted hele tiden. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 100% i overall, eller i story'en? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 100% i overall, eller i story'en? 5253200[/snapback] overall. Jeg synest gun er kjemebra, men av en eller annen grunn kræsjer det når man blir kastet i fengselet, rett etter de 3 cutscenene der Det skjer hver gang jeg kommer til dette punktet og det er ganske irriterende. Skal prøve det på den andre PCen i morra for å sjekke om det er noe med skjermkortet. Hvis ikke det virker vet ikke jeg hva jeg skal gjøre :/ Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 HAHA, er 100 andre som har det samme problemet med DEViANCE kopien.. Jo, jeg lastet det ned før jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) HAHA, er 100 andre som har det samme problemet med DEViANCE kopien.. Jo, jeg lastet det ned før jeg kjøpte det. 5253359[/snapback] Joda, skal kjøpes, men venter til etter jul. Det stod tross alt på ønskelista Endret 5. desember 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg synest gun er kjemebra, men av en eller annen grunn kræsjer det 5253346[/snapback] eid Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 er det foresten noen som har forslag på hvordan jeg kan ta sistebossen på lettes mulig måte? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) beklager dårlig forklaring. bare les metallic sin Endret 9. desember 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå