Leno Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har en AMD Athlon 64 3500+ 2.2, som jeg nå har fått klokka til 2.44, ved hjelp av Core center som fulgte med MSI hovedkortet. Er det mulig å få noe mer ut av klumpen? har stilt alt på maks på Core center, og høyner jeg FSB i bios, får jeg ikke starta opp, selv om jeg stiller opp volten et par hakk. Og jeg finner heller ikke multiplier i biosen. forslag? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er mulig du ha tyna denne max da... Det er jo forskjellig fra prosessor til prosessor, men har du bare prøvd å klokke i bios eller har du kombinert core center og bios? Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) hvordan hk og ram er det du har..? Husket å satt ned ht mp fra 5x til 4x? hvis du har husket det så vil jeg vil tippe at det er rammen din som holder deg tilbake. men som sagt, litt mer info hadde hjulpet. NeVa Endret 4. desember 2005 av NeVa Lenke til kommentar
Leno Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) en liten kombinasjon, men nå har det blitt sånn at så snart jeg klokker mer i bios enn maks i Core Center, (forståelig?) blir maskina såpass ustabil at jeg får ikke starta engang. Rammen er "TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack" for å sitere komplett.no, og HK er et MSI K8N SLI Platinum. Nå er jeg ganske så fersk innen det her, så fidler bare med CPU volten, FSB, og HT greiene.. Mulig det er rammen, ja.. Endret 4. desember 2005 av Leno Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 for å finne ut hva som stopper deg kan du sette rammen din på en divider.. kan dessvære ikke si åssen det står i din bios men se etter noe som ram divider eller en plass hvor du kan velge mellom 133 mhz 166 mhz og 200 mhz.. mener det er det som står i MSI sin bios.. sett til laveste å se om du kommer noe lengere da.. NeVa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. 5253898[/snapback] tror dere burde oppdatere den der, for nå står det "rediger" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Den rammen er det bare å skru ned, har selv prøvd å klokke med den rammen som du har...det gikk dårlig Lenke til kommentar
Gudmund21 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hmm har nå klart å klokke 700mhz me den rammen jeg... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da skal jeg være stille nedi hjørnet her Lenke til kommentar
Gudmund21 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hehe kanskje jeg bare har flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg