dudley.no Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har xbox og bruker den på xbc og xlink regelmessig,saken er at jeg kun har 128k i upload og det funker greit så lenge jeg ikke Host`er store games + holder meg til europeiske spillere. Hvordan vil denne linja funke på 360? Kan desverre ikke oppgradere linja til høyere hastighet da jeg ligger alt for langt unna sentralen :-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tenker du på hvordan det er å hoste et game i xb live med linja di? Jeg har prøvd det (samme upload linje som du), når det kom 13 spillere lagget det som f***. Når det var 8 stk gikk det helt fint. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Tenker du på hvordan det er å hoste et game i xb live med linja di? Jeg har prøvd det (samme upload linje som du), når det kom 13 spillere lagget det som f***. Når det var 8 stk gikk det helt fint. 5249798[/snapback] Det skjønner jeg godt at lagga ja,er sjeldent jeg hoster men tenkte mere på om 128k funker ok til å joine andre europeiske spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå