Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken FTP-server? Struping av båndbredde

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Serv-U og er ikke fornøyd.

Jeg savner å kunne strupe enkelte brukeres download-båndbredde ved behov, for enkelt og med direkte virkning øke båndbredden igjen senere. Upload-båndbredden skal ikke berøres, og jeg vil overlate til brukeren om han/hun vil bruke sin båndbredde på én eller tre downloads. Løsninger som krever at brukeren kastes ut er selvfølgelig uaktuelt.

Er det noen som kan hjelpe? Please!

Hilsen Titus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke bare jeg som har dette problemet? Har 384/128 linje fra UPC og min upload-kapasitet er derfor begrenset.

Mange som driver med fil-trading ved hjelp av ftp og som har 128 Kbit/s upload hastighet har vel samme problem?

Lenke til kommentar

bruk g6 (bulletproof) ftp server der kan du bestemme up/down loaden på alle brukere samt statestikk på hver bruker ,,,,men vet noen om et ftp program som kan fjernstyres skikkelig dvs. jeg kan logge meg inn og kicke brukere og lignende......

Lenke til kommentar

bulletproof sin server er best ja....fjernstyres...er ikke sikker men husker og sett noe...hvis ikke er det bare og bruke et remote control progg over pcen...jaja vet at det er litt mere tungvindt...men og begrense båndbredde,credit system og masse mer funker bulletproof super enkelt og bra til og de har en konge enkel FAQ (trykk hjelp :razz: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...