Megnus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er det flere som har prøvd å innstallere catalyst control center i det siste? Jeg får bare en feilmelding når jeg starter opp pcen etter å ha innstalert det om at det ikke er ordentlig innstallert. Hva er feilen. Er det ATI sin feil eller min? (håper jeg har postert riktig plass. Vennligs flytt denne hvist ikke ) Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg får denne CLI.exe Application error. hver gang jeg starter maskina og når jeg prøver å kjøre programmet. etter den nyeste oppgraderinga Lenke til kommentar
Redman Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) netframework fra microsoft mangler? hær Endret 4. desember 2005 av Redman Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 netframework fra microsoft mangler? hær 5249741[/snapback] Har akkuratt formatert, mulig jeg mangler det. vi får se Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Samme her har nettop formatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå