thoering Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Kriterier: -Lav pris -Samme webshop -Ikke for mye støy -Clone-CD-kompatibilitet -Gjerne nogenlunde pent utseende (hvitt, ikke svart) 16x/48xDVD og rundt 40x/12x/48x CDR Forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Så på: Aopen CD-RW 40X/12X/48X og Aopen DVD-ROM 16X/48X på PSData. SUM pris: 1000,- +frakt Så pene og greie ut på spesifikasjoner. Noen erfaringer? Støy, og Klone-kompatibilitet? Lenke til kommentar
dnort Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ville heller ha kjøpt Lite-On 16x48 dvd-rom og Lite-On 40x12x48 cd-brenner for til sammen kr. 852,- på ITButikken. Tidligere hadde jeg en AOpen 20x brenner som var UTROLIG kresen på cd-plater. Nå har jeg en Lite-On 48x cd-brenner som brenner det meste uten problemer. Jeg har også en dvd-rom spiller fra AOpen, og den fungerer meget bra, men tror nok at dvd-rom spilleren fra Lite-On er minst like bra. (edit: rettet på spesifikasjonene på brenneren :smile:) [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-09-02 12:03 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg er enig dnort. Liteonbrenneren er en av de beste på markedet, og kan enkelt oppgraderes til 48x brenner dersom det skulle være ønskelig (En liten rettelse, brenneren er har spesifikasjonene 40x/12x/48x). DVDspilleren yter bra den også. Vi har sammenlignet Liteon DVD spilleren med markedslederen fra Pioneer, og den kommer bra ut. Begge disse Liteon produktene er svært prisgunstige. _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-09-02 11:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå