Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Poenget er da: Ingen sticky! 5259910[/snapback] Også titter folk inn, ser ingen tråder og lager tråden "Hvor er alle trådene?" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 hva mener du? Tror du har misforstått.. Poenget er å sleppe å samle alle guider som sticky's i case-mod kategorien og heller lage de som vanlige tråder i et eget underforum. Med en sticky som f.eks. kan bli forespørsel etter guider og en indeksering av guidene. Slik de har gjort det på Bit-Tech og det funker jo ganske bra! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg mener det at når tråder ikke har vært aktive på 30 dager forsvinner dem, og mange forstår ikke det. Vet at det er slikt et annet sted, og minst en gang i uken maser noen om hvor trådene er, og dette forumet er mye større enn det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ahh, ja.. Synes forresten den funksjonen der er tullete. Har brukt forumet som HW bruker før, så jeg kan si med stor sikkerhet at det er en kjapp sak og få slått av den funksjonen i et underforum. Am i right? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg aner ikke hvor lett det er, men det burde ikke være umulig. Om du endrer blir det kun den ene gangen, altså må du endre hver gang om ikke en admin fikser det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Det blir permanent.. Så vidt jeg husker fra den gamle versjonen (den som ble brukt før den nye som vi bruker nå), så tror det skal være greit å fikse.. Savner en moderators mening og synspunkt på alt det her! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Altså, jeg prøvde nå. Det er ikke permanent. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Må beklage om jeg ikke uttalte meg rett. Dette gjøres fra administratorpanelt på forumet! Altså av admins.. Endret 6. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg vil heller hatt en sticky med link til alle guidene som ikke var sticky. Denne løsninger er på ingen måte bedre, synes jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ahh, ja.. God idè! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 En eventuell mulighet, som jeg personlig liker mye mer, er å gjøre det samme som ble gjort i bechmark kategorien. Vi oppretter en sticky som linker til alle guider. Casemod kategorien begyner å bli ganske full nå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 En eventuell mulighet, som jegpersonlig liker mye mer, er å gjøredet samme som ble gjort i bechmark kategorien. Vi oppretter en sticky som linker til alle guider. Casemod kategorien begyner å bli ganske full nå. 5267744[/snapback] Like I said.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg vil heller hatt en sticky med link til alle guidene som ikke var sticky. Denne løsninger er på ingen måte bedre, synes jeg. 5260427[/snapback] En eventuell mulighet, som jegpersonlig liker mye mer, er å gjøredet samme som ble gjort i bechmark kategorien. Vi oppretter en sticky som linker til alle guider. Casemod kategorien begyner å bli ganske full nå. 5267744[/snapback] What they said. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 En eventuell mulighet, som jegpersonlig liker mye mer, er å gjøredet samme som ble gjort i bechmark kategorien. Vi oppretter en sticky som linker til alle guider. Casemod kategorien begyner å bli ganske full nå. 5267744[/snapback] Like I said.. 5268189[/snapback] Så ikke at det var to sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå