Raastadboy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25235 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Socket 939 Opteroner er billige om dagene. Er vel AMD som prøver å få Intel til å bli litt varme i trøya. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 er det stor sjangs for at jeg ikke får lik kjerne som fx57?:S= Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det var bare de aller første Opteron'ene som var en FX-57 sortering, nå er det ikke det lengre. Men uansett så klokker de veldig bra. Sjøl har eg kjøpt en DC OPteron (165) som kjøre på 2.8GHz Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hva betyr dc da?:S Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er det ikke AMD Opteron og Intel Celeron som er konkurenter på en måte? Like svake begge to?? eller blander jeg med en annen AMD Cpu? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 DC= dual core, det vil si 2 kjerner. _Daniel_ du tenker vell på "sempron" Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er det ikke AMD Opteron og Intel Celeron som er konkurenter på en måte? Like svake begge to?? eller blander jeg med en annen AMD Cpu? 5249916[/snapback] Opteron skal konkurere med Intel Xeon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå