cybervision_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har oppgradert maskina, og uten å installere windows fresh, og alt funker bra, utenom wlan. Jeg bruker en usb sak av typen sparklan til å kople meg til internettet. Når jeg setter den i nå så finner maskinen den med en gang. Jeg har rette drivere. Når jeg klikker meg inn på den under kontrollpanel > system så står det et utropstegn ved den. Klikker på den og der står det at ingen driver er installert for enheten. Når jeg prøve å gjøre det får jeg beskjed at "den allerede eksisterer som et tjenestenavn eller tjeneste". Hva betyr det? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Innstalerte du driverne som er med på cd`en? Har en slik sak selv, den blir ikke så glad vis du setter den inn uten og å innstalert driverene fra cdèn :!: Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg var dum og satte den i først, regnet med at driverne lå i OS et sted, men det viser seg jo i etterkant at de ikke gjorde. Hvordan kan jeg få fikset dette? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg var dum og satte den i først, regnet med at driverne lå i OS et sted, men det viser seg jo i etterkant at de ikke gjorde. Hvordan kan jeg få fikset dette? 5249559[/snapback] Tror den legger seg i "trygg fjerning av maskinvare"(ligger i systemstatus feltet) Dobelklikk på det ikonet, marker donglen og trykk på stopp. Også fjerner du den (fysisk). installer så driverne og restart, også setter du den i igjen.... Tror det skal fungere Endret 4. desember 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå