anietsoj Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 skjermen min vil ikke vise noe bilde jeg fikla litt med innmaten i går, men er 99 % sikker på at jeg kobla sammen alt riktig! Jeg har en Compaq V70, som vanligvis funker helt fint.. hjelp! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 erhm.. helt sikker på de 99% dine da?.. kan jo hende du har knekt noe elns.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ganske sikker.. det rare er at skjermen funka en gang i går, og har ikke gjort noe med dataen etter det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva var det du fiklet med inne i pc'en i går da? Litt mere info hadde vært kjekt også Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Han rørte bare på noen kabler, kom ikke borti noen sånne "avanserte" brikker elns... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 skjermen funker igjen! vet ikke hvorfor, har ikke gjort noe spesielt med den, den har bare stått der ubrukt en stund:P Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 husker i barndommen (barneskolen ellernoe slik) søskenebarnet mitt hadde en vga skjerm (!!). Hadde bare EGA jeg.. Tingen var at VGA skjermen hans var litt sliten.. Måtte bruke hårføner for å få den på... men når den førsta startet så stod den på døgnet rundt uansett.. Håper dette ikke er tegn på at skjermen sliter, men du har jo fiklet med den (?) tyder jo på at noe er galt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 skjermen funker igjen! vet ikke hvorfor, har ikke gjort noe spesielt med den, den har bare stått der ubrukt en stund:P 5255120[/snapback] Kanskje skjekke om kortet sitter ordentlig ned i pci/pci-e sloten og rens viftene for støv. Men fint at du har fått liv i den da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 husker i barndommen (barneskolen ellernoe slik) søskenebarnet mitt hadde en vga skjerm (!!). Hadde bare EGA jeg.. Tingen var at VGA skjermen hans var litt sliten.. Måtte bruke hårføner for å få den på... men når den førsta startet så stod den på døgnet rundt uansett.. Håper dette ikke er tegn på at skjermen sliter, men du har jo fiklet med den (?) tyder jo på at noe er galt? 5255624[/snapback] hva brukte han hårføneren til??.. varme opp skjermen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå