0lav Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har et problem med at jeg må bytte ut alle mellomrom med tegnet +. Hvordan får jeg til det? Har prøvd med ting som feks: str_replace(" ","+",$text); osv.. Men det ser ikke ut til å funke.. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Takk! Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) ereg_replace(" ","+",$text); Tror du bruker str_replace slik: $for = array(" ","1"); $etter = array("+","2"); str_replace($for,$etter,$text); Endret 4. desember 2005 av missiongul Lenke til kommentar
0lav Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Har prøvd det dær, og det ser ut som om jeg må bruke noe annet enn " " (alltså vanlig mellomrom) for å beskrive mellomrom siden det ikke blir byttet ut.. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 $replaced = strtr($string, ' ', '+'); Lenke til kommentar
0lav Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Takk! Det funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå