phex Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Driver å lager en webside med en stor samling med lenker som har med Frankrike å gjøre og lurer på om dere liker best at de eksterne lenkene åpner seg i nytt eller eksisterende vindu. Hva foretrekker du? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For de som bruker nettlesere uten tabed rowsing (IE) er det bare plagsomt å få opp nye vinduer. For brukere av skikkelige nettlesere som Opera og FF går det bedre. du bør uansett opplyse om bruken av nye vinduer. Tilbakeknappen er den mest brukte knappen i en nettleser (sier noen) så jeg ville gått for linker som åpner i samme vindu. Spørs på målgruppen din. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Linkene må åpnes i samme vindu, definitivt. Hvis jeg vil ha lenkene åpnet i et nytt vindu, kan jeg gjøre det selv. Ikke noe problem i Opera og Firefox i alle fall. Lenke til kommentar
phex Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Ok, når to stemmer for at lenkene skal åpnes i samme vindu og jeg egentlig er helt enig så blir det det! Endret 4. desember 2005 av phex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå