Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et fakturaprogram


phex

Anbefalte innlegg

Eier et firma som driver med både bokutgivelser og oversettelser. Har brukt word til fakturaer og det har fungert greit, men nå begynner det å komme flere og flere bestillinger så jeg tenkte jeg måtte skaffe meg et ordentlig fakturaprogram så det går raskere å skrive fakturaene. Krav: Det må gå ann å legge inn bokhandlerene/kundene jeg får bestillinger fra (så jeg slipper å skrive adressen for hver bestilling), skrive ut på giro blanketter, at det går ann å legge inn produkter så jeg kun trenger å teste inn antall bøker bestillingen er på (merk: bestiller man f. eks. 2 bøker får man 25% rabatt, men bestiller man 5 bøker får man 30%) og at programmet ikke fungerer slik at man må betale x kroner i mnd. for å bruke det. Noen som har noen anbefalinger?

 

Tusen takk :)

Endret av phex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk begge to, men hadde egentlig tenkt meg et fakturaprogram som f. eks. de fra Mamut eller noe lignende (vet ikke om Mamut oppfyller kravene min i den første posten). Og MaD_DoG, det programmet er nok litt for enkelt :) Men takk uansett.

 

Noen flere forslag?

Endret av phex
Lenke til kommentar
Litt for enkelt ? Skal det være vanskeligere å bruke, hvorfor det i så fall, eller er det funksjoner du trenger som ikke er der, hvilke i så fall ?

 

Beste hilsen Harald

5250414[/snapback]

Det er funksjoner jeg tenker på. F. eks: Jeg kan ikke legge inn fraktprisen, legge inn at hvis jeg skriver inn at bokhandelen skal ha 4 bøker så får den autmatisk 35% istedenfor bare 32% når man kjøper 2 stk. (hvis du skjønte noe av det), legge inn egen logo, legge inn hvem som er ansvarlig for bestillingen osv. Men ellers var det et veldig flott og enkelt program, men er desverre for få funksjoner til firmaet mitt som stadig vokser :)

 

Noen som har andre forslag?

Endret av phex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...