Bone Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Tar opp igjen denne tråden her jeg! Kjøpte Dead or Alive 4 når den kom, eller rettere; Fikk den i posten dagen før! Jeg synes spillet var kjempetøft, og kjempepent! Nå har jeg bare hatt Nintendo-konsoller, så jeg har aldri prøvd Tekken og disse andre spillene som er "samme type", slike fighting-games.. Så dette var vel egentlig mitt første møte med slikt type spill siden de eldste Mortal Kombat -spillene på PC (som jeg nesten ikke prøvde, da jeg ikke helt hadde sansen for dem der og da).. Men, jeg likte veldig godt jeg jeg fikk se og prøve i DoA4! Ble veldig overasket at den fikk så dårlig karakter på diverse anmeldelser.. 5-6, eller noe på Gamer.no?! Jeg er i hvert fall veldig fornøyd, selv om jeg blir veldig fort banka (siden jeg har 0 peil)! Og det er det som teller! Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe nytt før TES IV - Oblivion, som jeg har forhåndsbestilt CE-versjon av, både til PC og Xbox360! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå