Gå til innhold

Spill du kjøpte til Xbox360, og din kommentar?


Bone

Anbefalte innlegg

det er PDZ som er det mest solgte release-spillet tror jeg. grunnene til det aner jeg ikke! PDZ blekner i PGR3 nærvær! :dribble:

5298063[/snapback]

Hehe, har selv bare PGR3 og har lyst på et spill til. Skal kjøpe meg DoA4 når det kommer, men hvis det ikke kommer før jul kjøper jeg meg et annet også, hvilket anbefaler dere?

5298082[/snapback]

 

ville nok ikke anbefalt Kameo, har det selv, og det er gøy! det skal det ha! det er gøy i de 10-15 timene det varer! noe jeg mener er ytterst kort. ikke verdt 600 kroner. i tillegg er det ingen replay-value overhodet!

hvis jeg skulle anbefalt no måtte det vært Call Of Duty2! det er skikkelig gody FPS-spill som definitivt er et must for alle xbox360-gamere med respekt for seg selv!

Endret av trondtrond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er PDZ som er det mest solgte release-spillet tror jeg. grunnene til det aner jeg ikke! PDZ blekner i PGR3 nærvær! :dribble:

5298063[/snapback]

Hehe, har selv bare PGR3 og har lyst på et spill til. Skal kjøpe meg DoA4 når det kommer, men hvis det ikke kommer før jul kjøper jeg meg et annet også, hvilket anbefaler dere?

5298082[/snapback]

 

ville nok ikke anbefalt Kameo, har det selv, og det er gøy! det skal det ha! det er gøy i de 10-15 timene det varer! noe jeg mener er ytterst kort. ikke verdt 600 kroner. i tillegg er det ingen replay-value overhodet!

hvis jeg skulle anbefalt no måtte det vært Call Of Duty2! det er skikkelig gody FPS-spill som definitivt er et must for alle xbox360-gamere med respekt for seg selv!

5299810[/snapback]

Helt uenig med deg her.

Kameo har mye replay value, da det er sinnsykt masse unlockable videoer og kostymer og mye mer. Skal en låse opp alt dette tror jeg spillet kan vare borti en 30-40 timer

COD2 har en mindre imponerende singleplayer campaign, som ikke gir noen glede i å spille gjennom 1 gang til. Medal Of Honor spillene hadde langt bedre og mer underholdende campaign enn dette, spillet har da online multiplayer, men det er så og si ekstremt kjedelig i og med at det bare blir 4on4 kamper på brett som er designet på 16on16 ++

Kan absolutt ikke anbefale folk å kjøpe COD2.

Lenke til kommentar

På søndagsåpent kjøpte jeg Need for Speed Most Wanted, og jeg ble kjempehekta! Synes det er knallrått, og jeg liker dette spillet mye mer enn PGR3, som jeg kjøpte på releasedatoen!!

 

To spill til har jeg også kjøpt, men det er gamle Xbox -spill (har ikke hatt det før). Det ene var Fable. men det er ettellerannet bøgg helt tidlig i spillet med gamepad-kontrollen der.. Spesielt ett sted! Dette spillet kjøpte jeg også 2. desember. Men, på søndag, sammen med NFSMW, kjøpte jeg meg Metal Gear : Substance; Men, desverre, det er det ikke noen kompatibilitet for .. enda! Får håpe det kommer!

 

Men, uansett; Need for Speed Most Wanted er knalltøft!! :D ..og Kameo også, der ligger jeg på en 340, eller noe, gamerpoeng! Kjempeartig! :love:

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har pdz og condemned.

 

PDZ:

Dette spillet har fått alt for mye negativ omtale. Underholdende singleplayer og solid multiplayer. Liker du goldeneye, PD og timesplitters spillene så liker du dette også.

Kanskje det beste våpenutvalget noensinne!

 

Condemned:

Dette tror jeg er et elsk/hat spill. Jeg synes at det er brilliant, men det er ikke et spill for alle. Utrolig stemingsfullt og downright nasty. Det går nesten ikke ann å forklare hvordan det er du må oppleve spillet selv. Liker du Silent Hill serien og filmer som saw og seven så kommer du nok til å like condemned også. Spillet begynner med en spennede innledning for så å servere et par middelmådige "chapters". Men så fra lvl 4 og utover er det bare godsaker.

 

Noen andre som gleder seg til oblivion?

 

Mvh

Oddbjørn

Lenke til kommentar

Heisann! :)

 

..og velkommen til forumet!! :w00t:

 

 

Condemned har jeg ikke fått tak i desverre, men det sto på min #1 -liste over spill som jeg SKULLE ha når Xbox'n skulle i hus!! Jeg tror jeg kommer til å digge spillet selv!

 

PDZ kommer jeg nok ikke til å kjøpe, men mest fordi jeg ikke liker FPS -spill på konsoller!

 

 

Oblivion derimot, gleder jeg meg til som bare rakker'n! Den skal kjøpes inn til både Xbox360 og PC! :love: ..dette blir bra!!

Lenke til kommentar

Har totalt kjøpt meg fire spill etter lanseringen av vår kjære 360;

 

PGR3:

 

Pros:

-Nydelig grafikk - Lyssettingen er i mine øyne helt utrolig.

-God lyd.

-Mye spill for pengene, og med Xbox Live økes varigheten enda flere hakk.

-Spennende utvalg biler

 

Cons:

-Dårlig progresjonskurve (litt for heftige biler alt ved oppstart)

-Ingen skade på bilen, annet enn overfladiske merker.

-Jeg vil style bilene mine!!

 

7,5/10

 

 

Condemned:

 

Pros:

-SKUMMELT! Sjelden, eller aldri før, har et spill gitt meg hjerteflimmer og pulsen til en prest på nazifest, men det her klarer det definitivt.

-Lyden er svært bra. Til tider litt for bra, om man sitter med full surround klokka 3 på natta..

-Grafikken er bra, dog litt plastik-look på hud-teksturene, og atmosfæren er neglebitende.

-AI-en er det lite å klage på.. Fiendene dine VIL virkelig drepe deg, noe de viser både ved å skrike skjellsord til deg og kaste gjenstander.

-Hovedsaklig slagvåpen - Lite bang-bang.

-Nesten like morro å spille andre gangen.

 

Cons:

-Litt kort

-At en mann på 24 nesten pisser på seg

 

8/10

 

 

Amped 3

 

Min personlige favoritt, og gudene skal vite at jeg stressa ræva av meg for å få tak i dette.

Spillet skulle kommet ved lansering, men dette skjedde altså ikke.

Endte opp med å kjøpe det på spaceworld for en uke siden, i ren desperasjon og livstruende bakrus, og angrer ikke et sekund på at jeg svidde av 650,- kroner.

 

Pros;

CHILL! Jeg mener, hvor nydelig er det ikke å ha et spill man bare setter seg ned med, uten mål og mening, og bare koser seg?

-STORE og varierte bakker med tonnevis av challenges.

-Bra utvalg av triks

-Syk, dog svært underholdende story.

-Syreaktige grafiske elementer, som i mine øyne faktisk løfter spillet enda et hakk.

-Tidvis veldig bra soundtrack (bare ukjente band, men fryktelig mye musikk)

-Stort utvalg av stash, både av klær og brett.

-MYE morro i å lage sin egen karakter.

-Grafikken er god nok i massevis for meg.

-Maaaange timer med morro.

-Snøscooter og aking er to artige ekstra features

 

Cons:

-Autogrind (grinder automatisk om man feks kjører "ved" en rail)

-Manglende multiplayer

-Litt kort main-story

-Litt bugs her og der.

 

8/10

 

 

Forza Motorsport:

 

Spill til den originale xbox-en, men siden den var til salgs på elkjøp for 200,- så var valget enkelt.

Ingen vits å skrive om det her, men har i alle fall alle elementene som jeg savner i PGR3.

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt/prøvd 8 spill til 360...

 

De jeg hadde, men byttet inn var:

 

King Kong

- Var forsåvidt et morsomt spill, og muligheten til å styre Mr. Kong var et pluss... Det var allikevel noe som ikke helt trigget meg så det endte "desverre" i bytteboksen

7/10

 

PGR3

- Et nydelig bilspill... Men jeg tok valget mellom å kun beholde et bilspill og da falt valget på NFS... Synes rett og slett det ble litt ensformig

7/10

 

PDZ

- Et visuelt godt spill, men fant det svært lite interessant. Vet ikke helt hva som gjorde det, men det er mange FPS spill jeg heller ville brukt tid og penger på!

6/10

 

Byttet disse med:

 

Call of Duty

- Nydelig å se på, god lyd og et utrolig morsomt WWII spill. Her er det fullstendig kaos hele tiden og det er lite negativt å si om det...

8/10

 

Condemned

- Har ikke spilt det så mye enda, men det jeg har prøvd virker veldig lovende. Visuelt vakkert (ikke i ordets rett forstand), utrolig ekkelt og spennende, samt følelsen av å kline til en "junkie" med et rør er veldig tilfredstillende!

7,5/10

 

Amped 3

- Dette har jeg foreløbig kun forhåndsbestilt, så dette har jeg ikke prøvd enda, men forventingene er høye.

Forventingsbarometer: 8/10

 

De jeg har hatt hele tiden er:

 

FIFA RtWC

- På ingen måte like godt som verken FIFA05 eller PES05, men det er det eneste fotballspillet til nextgen., og derfor beholdt jeg det. Har kun spilt med venner, og det er undeholdene nok til at det ei heller blir byttet.

7/10

 

NFS MW- Veldig underholdene og pent å se på. Muligheten til å foreta enkle oppgraderinger på bilene teller en del. At det er politi, og forskjellige typer race gjorde at dette tok en knepen seier over PGR3.

8/10

Endret av superted81
Lenke til kommentar

PD0: Dette spillet er veldig blander godt. Ofte er det overraskende innterresant og legger seg på en sånn litt over midt på treet plass hos meg. Har blitt litt side stilt av andre titler og har kanskje motatt litt mer skyts enn det fortjener. Spilt mye Co-op og synes dette fungerte rimelig bra. Flott grafikk og interresante våpen. Men noen av våpnene kan til tider bli for like og det er lett og skille ut hva som er MYE bedre enn de andre våpnene. Dette har resultert i hyppig bruk av superdragon og RCP 90, som ble en veldig god kombo.

 

PGR3: Dette er ett helt klart konge bil spill og har blitt spilt mye til fordel for pd0. Sinnsyk grafikk og etter min mening ingen framerate problemer. Jeg har ikke hatt problemer med frameraten på dette spillet. Og alle kan vel si med hånden på hjertet at de har spilt verre. Noen som husker Vice City? 25 - 35 fps. Og det var jo mange som syntes at det sugde... :p

 

Amped 3: Litt kort, men når story modusen er over starter det spillet som jeg kjente igjen som det gamle amped. Så her kommer story modusen som en liten ekstra selv om den godt kunne ha vert 5 timer lengre. Jeg synes også at tittelen overaskede med gode animasjoner og veldig mye humor. Spillet sliter noenganger litt på repetivt gameplay men for meg som liker tony hawk ble dette ett mye bedre alternativ i denne årstid enn kjipe American Wasteland.

 

- Stort sett fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Har en kompis som har Xbox 1 og PGR 1.. fysikken er helt elendig i PGR1.. har de forbedret dette siden sist?

5338183[/snapback]

 

Kommer annpå hva du mener med fysikk... Når biler kræsjer i hverander eller du kræsjer i en vegg så er det ikke noe særlig til fysikk til stede i det hele tatt (dette er gjort med vilje og viten antar jeg). Følelsen av å kjøre bil er derimot så absolutt til stede og PGR3 er et skikkelig bra bilspill (bedre enn GT4 etter min mening).

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært gjennom de 360-ekslusive spillene og testet resten og de fleste har bydd på gode opplevelser. «PGR3» er det beste bilspilelt jeg har spilt, «Condemned» så skummelt at jeg fortsatt har mareritt (men likevel vil spille det på nytt) og «Kameo» ga meg ni timer med bunnsolid moro. «PDZ» er jeg derimot ikke overbeistret for, det eneste som er noe gøy er multiplayer.

 

Av spillene som er tilgjengelig på andre maskiner er «Call of Duty 2» favoritten. Spillet ser penere ut enn på den realtivt kraftige PCn min og flyter bedre. Det samme kan ikke sies om «Quake 4», hos meg både hakker og krasjer det om hverandre. «Gun» og «American Wasteland» fortjener minst mulig oppmerksomhet, begge to både ser ut og er klisslike som versjonene på de andre konsollene.

 

Sportsspillene er alle solid, men sliter med at EA har hatt hastverk. Antallet spillmodier er kuttet kraftig ned og alle figurene ser ut som om de er laget av plastikk. «Most Wanted» er derimot like stort som de andre utgaven, kjempegøy og minst like pent som PC-utgaven.

 

Det samme kan også sies om «King Kong».

Endret av riktor_1
Lenke til kommentar
Har en kompis som har Xbox 1 og PGR 1.. fysikken er helt elendig i PGR1.. har de forbedret dette siden sist?

5338183[/snapback]

 

Kommer annpå hva du mener med fysikk... Når biler kræsjer i hverander eller du kræsjer i en vegg så er det ikke noe særlig til fysikk til stede i det hele tatt (dette er gjort med vilje og viten antar jeg). Følelsen av å kjøre bil er derimot så absolutt til stede og PGR3 er et skikkelig bra bilspill (bedre enn GT4 etter min mening).

5338542[/snapback]

 

 

Øhm.. burde omformulert meg. Men til saken, med fysikken, så mener jeg selve bilfysikken.. hvordan det er å kjøre. F.eks: det jeg merket tydelig i PGR1, er den elendige svingingen.. altså bilfølelsen over det hele finner jeg ikke i det hele tatt. Det er som å kjøre disse småtingene som av og til er der i Counter Strike maps.

 

*Grøss* :no:

Lenke til kommentar

 

 

Øhm.. burde omformulert meg. Men til saken, med fysikken, så mener jeg selve bilfysikken.. hvordan det er å kjøre. F.eks: det jeg merket tydelig i PGR1, er den elendige svingingen.. altså bilfølelsen over det hele finner jeg ikke i det hele tatt. Det er som å kjøre disse småtingene som av og til er der i Counter Strike maps.

 

*Grøss* :no:

5339388[/snapback]

 

Synes bilfølelsen er bra i PGR3, men det er ingen simulator. Det er, etter min mening, et arkadespill med simulatorelementer. Man kan f.eks. ikke rase i 200 km/h gjennom en sving uten å bremse og man blir kraftig straffet for å kræsje i autovern osv.

 

Men hvis man ser innenfra i PGR3, så får i hvert fall jeg en skikkelig bilfølelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men hvis man ser innenfra i PGR3, så får i hvert fall jeg en skikkelig bilfølelse.

Ja, jeg bare digger å sitte i sofa'n på rommet mitt når det er helt mørkt her. Virker som jeg sitter inni bilen når bildet er 80" stort :dribble:

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært gjennom de 360-ekslusive spillene og testet resten og de fleste har bydd på gode opplevelser. «PGR3» er det beste bilspilelt jeg har spilt, «Condemned» så skummelt at jeg fortsatt har mareritt (men likevel vil spille det på nytt) og «Kameo» ga meg ni timer med bunnsolid moro. «PDZ» er jeg derimot ikke overbeistret for, det eneste som er noe gøy er multiplayer.

 

Av spillene som er tilgjengelig på andre maskiner er «Call of Duty 2» favoritten. Spillet ser penere ut enn på den realtivt kraftige PCn min og flyter bedre. Det samme kan ikke sies om «Quake 4», hos meg både hakker og krasjer det om hverandre. «Gun» og «American Wasteland» fortjener minst mulig oppmerksomhet, begge to både ser ut og er klisslike som versjonene på de andre konsollene.

 

Sportsspillene er alle solid, men sliter med at EA har hatt hastverk. Antallet spillmodier er kuttet kraftig ned og alle figurene ser ut som om de er laget av plastikk. «Most Wanted» er derimot like stort som de andre utgaven, kjempegøy og minst like pent som PC-utgaven.

 

Det samme kan også sies om «King Kong».

5338671[/snapback]

Hva var det gøyeste spillet da?

Hvilke spill bør man kjøpe?

Lenke til kommentar
Min topp fem ser slik ut:

 

1. PGR3

2. Condemned

3. Kameo

4. CoD2

5. Most Wanted

5341609[/snapback]

Er ikke Condemned først og fremst et "singelplayer spill" som man runder på noen dager så legger man det vekk?

:hmm:

"Altså ikke verd 500 - 600kr"

Endret av sogasg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...