Gå til innhold

Spill du kjøpte til Xbox360, og din kommentar?

Bone

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
kjøpte meg pgr3 i går og prøvde det i 5 minutter, dvs den ringen i tyskland, meg jeg ble litt skuffet over asfalten og annen grafikk. bilen og alt annet så bra ut, men jeg savnet litt sprekker osv i asfalten..noen som har erfaring på detet? er kanskje de andre banene bedre? :dribble:

5267767[/snapback]

Prøv en annen bane ja, syns den banen er dårlig jeg også men de andre er bedre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
kjøpte meg pgr3 i går og prøvde det i 5 minutter, dvs den ringen i tyskland, meg jeg ble litt skuffet over asfalten og annen grafikk. bilen og alt annet så bra ut, men jeg savnet litt sprekker osv i asfalten..noen som har erfaring på detet? er kanskje de andre banene bedre? :dribble:

5267767[/snapback]

Det er vel egentlig ikke veldig mye sprekker på Nürburgring, har selv traska rundt på den og det er utrolig fett å kjøre rundt på den i PGR3, da man veldig lett kjenner seg igjen. Jeg kan faktisk pinpointe garasjen jeg satt i når det regnet, den jeg tok ut penger i, og hotellet jeg sov på.

Uansett, man blir mer bergtatt av detaljene rundt asfalten, så om den ikke er überdetaljert er ikke det veldig farlig. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte følgende fra mpx.no:

-Xbox 360 Retail(ikke noe core skit)

-Ekstra Xbox 360 Kontroll

-Xbox 360 Universal Fjernkontroll(fordi den som fulgte med hadde ikke tall så jeg kunne søke på navn

-2x Xbox 360 Play & Charge Kit

-Xbox 360 64mb Memory Card

-Xbox 360 Wireless Adapter

-Xbox 360 VGA Kabel(så jeg kan spille på HD-klar pc-skjerm)

-Fifa 06 - Road to World Cup

-Need for Speed - Most Wanted

-Project Gotham Racing 3

Det var vel alt.. ble vel sirka 8000,- for alt da ;) men jeg er KJEMPE FORNØYD!! Villeste hittill. Og NFS Most Wanted er SINNSYKT villt.. MYE bedre enn når jeg spillte det på PCen... :D Løp og kjøp!!

Lenke til kommentar
Perfect Dark Zero

Lyden var helt forferdelig under klippene mellom hver level, ellers grei lyd.

Grafikken var bra, men kanskje litt for mye glinsing?  :hmm:

5271062[/snapback]

ja det er litt plasticfantastic følelse på spillet, men det har en viss sjarm faktisk. spesielt online-spilling. skikkelige plastfigurer som løper rundt og skyter på hverandre. dritkult.

Lenke til kommentar

5267767[/snapback]

Det er fordi idiotiske Bizarre Creations som lagde spillet valgte å bruke motion blur på alt mulig som gjør at detaljene bare flyter vekk. Gå inn i photomode å se da ser man raskt forskjellen. Asfalten ser brått litt bedre ut da enn når man kjører.

726_0015.jpg

Dette bildet viser blurringen ganske bra. Liker det ikke.

Lenke til kommentar
Man ser da ikke detaljer i asfalten i virkeligheten hvis man kjører i 200 km/h heller...

5273546[/snapback]

Jo, ihvertfall mye mer enn man kan gjøre med denne idiotiske blurringen de har kastet inn i spillet.

Synes det er ganske ironisk at de har laget byene og bygningene så detaljert som de har gjort for så bare å drepe alt sammen til slutt med motion blur.

Lenke til kommentar
Man ser da ikke detaljer i asfalten i virkeligheten hvis man kjører i 200 km/h heller...

5273546[/snapback]

Jo, ihvertfall mye mer enn man kan gjøre med denne idiotiske blurringen de har kastet inn i spillet.

Synes det er ganske ironisk at de har laget byene og bygningene så detaljert som de har gjort for så bare å drepe alt sammen til slutt med motion blur.

5273676[/snapback]

Da har ikke du kjørt i 200 km/t :tease:

Du ligger ikke akkurat så mye merke til detaljer i veien, det eneste du ser er veldig langt fremme.

Lenke til kommentar

Søren. Jeg kjøpte meg Condemned i går. Og jeg sier søren. Igjen et spill som gir et svært godt førsteintrykk. Jeg har Kameo, PGR3, Perfect Dark 0 fra før. Og hadde ikke tenkt å plukke opp flere på en stund fordi jeg liker alle disse såpass godt at jeg ikke ville få tid til flere. Men plukket opp condemned på impuls alikevel..

Jeg trenger mere tid til å spille!! Spilte gjennom noen kapitler i Condemned i går kveld. Fy og fy. Virker veldig bra.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

kjøpte meg amped 3 for et par dager siden! veldig kort story, men det er vel egentlig ikke det som er essensen i sportspill av denne typen heller! rimelig fett spill, ikke no superduper grafikk, men noen av fjelene er gigantiske! kjører aldri samme linja mer enn en gang! 7.5/10 gir jeg det da ihvertfall! verdt å kjøpe, men det er ikke Amped2..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
det er PDZ som er det mest solgte release-spillet tror jeg. grunnene til det aner jeg ikke! PDZ blekner i PGR3 nærvær! :dribble:

5298063[/snapback]

Hehe, har selv bare PGR3 og har lyst på et spill til. Skal kjøpe meg DoA4 når det kommer, men hvis det ikke kommer før jul kjøper jeg meg et annet også, hvilket anbefaler dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...