Uxzuigal Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Gleder meg til Dead or Alive 4 på fredagen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Har lastet ned noen demoer også; Need for Speed - Most Wanted, NBA 2006, og Madden 2006 Madden forsto jeg ikke så mye av da jeg ikke kan spillet, så det var ikke så morsomt for meg.. Men, det så veldig OK ut! NBA, derimot! ..og jeg som ikke liker sportspill, engang.. Dæven for en grafikk, om jeg må si det selv! Jeg ble skikkelig imponert!! Det er rett før jeg går til ansaffelse av spillet, for det var skikkelig digg!! Bilspill, som jeg kommenterte i min første post, er ikke av typen spill jeg spiller mest, men jeg prøve PGR3 en sjange og ble veldig imponert.. Men, så lastet jeg ned demoen av NFS:MW, og jeg ble skikkelig imponert her også! For en farstfølelse! Det er nesten så jeg må skaffe meg dette spillet også!! ..blir med og mer glad i Xbox'n min jeg nå! Bone EDIT: Og jeg må bare legge til at Kameo bare øker og øker i verdi! Et fantastisk spill!! Så stilig grafikK! Nydelig! ..har akkurat fått redda "Rubble"! EDIT2: Rubble, istedet for Boulder Endret 5. desember 2005 av Bone Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte 5 spill ved release: PGR3: Veldig fint å se på, og bilene oppfører seg sånn som jeg hadde forventet av et underholdnings-bilspill... Tror dog det kan bli litt ensformig etterhvert, men tiden vil vise. NFS MW: Forsåvidt også mer eller mindre hva jeg hadde forventet, og det ser veldig pent ut. PDZ: Dette tror jeg ikke blir sittende i hylla lenge, og kommer høyst sannsylig til å bytte dette mot Condemned iløpet av uka. King Kong: Dette startet litt kjedelig, men etter 1-2 timer ble det litt mer spennende. Grafikken er bra, men synes omgivelsene blir litt vel ensformig i lengden. Ikke vurdert å bytte den enda. Ikke før jeg får prøvd Mr. Kong ihvertfall. FIFA 06 RtWC: Ser utrolig bra ut, men savner litt av "flyten" til FIFA 05. Også litt kjedelig at det kun er landslag. Kommer høyst sannsynlig til å bli byttet med CoD2 Som nevnt er det 2 spill jeg fortsatt må prøve (CoD og Condemned), men annet enn det føler jeg at jeg har vært igjennom det viktigste... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte 5 spill ved release: PGR3: Veldig fint å se på, og bilene oppfører seg sånn som jeg hadde forventet av et underholdnings-bilspill... Tror dog det kan bli litt ensformig etterhvert, men tiden vil vise. NFS MW: Forsåvidt også mer eller mindre hva jeg hadde forventet, og det ser veldig pent ut. Hei, du som har begge disse... Jeg har PGR3 og synes det er veldig veldig bra. Har ikke spilt så mye bilspill siste åra, men PGR3 overgikk faktisk mine forventninger. Ikke grafikkmessig fordi jeg har sett uttalige videoer, men kjørefølelsen var akkurat passe for meg. Pluss har hatt en del moro via live. Synes fartsfølelsen også er bra, og stødig fps, ingen hakking.. MEN: Jeg lastet ned demoen til NFS MW i natt via market place. Og det ble noen runder rundt med purken i hæla. Og akkurat det aspektet imponerte litt. Grafikken var av en litt annen type enn PGR3, men fortsatt bra. Det som jeg la merke til, og som jeg vanligvis tiligir lett fordi jeg er vant til at PC'n "hoster" iblant på nye titler, det var at ikke var helt stødige flyt. Det hakket noen steder og virket noe rykkete også innimellom. Dette var en demo. Kan du si noe om det merkes også i fullversjonen, og evt. hvor plagsomt det og hvor ofte det inntrer? Andre som har kommentar om dette også? Dr.Peedee Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Skikkelig bra tråd det her. Dr. Peedee sa for det meste hva jeg ville ha sagt om PGR3, unntatt at grafikken bør vektlegges enda mer. Har prøvd Half-Life 2 på en kompis' pc (han har det beste skjermkortet etc tror det var x800 pro?) som er skikkelig overklokka, og må si at grafikken på pgr3 slår det. Å gå ute i garasjen og titte på bilene ser HELT 100% virkelighetsnært ut! Bare mapte og drev å funderte på om det jeg så var ekte eller "animasjon"... Helt utrolig deilig Bilene i pgr3 er perfekte, de valgte akkurat de bilene jeg håpte at de ville ha, blandt annet Ford Mustang GT-R Concept etc... Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte NFS, og PGR. Synest faktisk ikke PGR var like kult som NFS, men jeg skal gi det en test til Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte COD2 og Need For Speed MW. COD rocker skikkelig, men gleder meg til å prøve det på HD tv. Blir vel at jeg kjøper det etter jul tenker jeg. Grafikken og gameplayet er overlegent bra. Men må si at jeg liker best russerbanene. Need For speed overaska skikkelig. Knallbra grafikk, dritlekre effekter når du kommer ut av tunneller og møter solen. Å unnslippe politiet er jo ufattelig kult. Har bare ett problem. Må få lurt kjerringa ut av huset en helg sånn at jeg får spilt i fred og ro. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Kjøpte Kamoe og PGR3... Kameo - Et aldeles nydelig spill! Fantastisk grafikk, nydelig musikk og glitrende gameplay. Kjenner meg ikke helt igjen i Gamer.no sin anmeldelse av spillet og kritikken av Deep Blue syntes jeg var uberettiget. Ser at en del andre anmeldere også har reagert på denne figuren, men jeg har ingen problemer med kontrollen av ham. Forstår heller ikke hvorfor Wotnot ble slaktet som for behjelpelig da den har tre innstillinger, Helpful, Adaptive og Off. Anbefales på det sterkeste! PGR3 - Som alle andre sier; kanonspill! Endelig et bilspill med interiør! Nå mangler bare en ultra-realistisk skademodell hvor en bil som kræsjer i 300 km/t faktisk ser ut som den har kræsjet i 300 km/t... PGR3 Live! imponerte med en total lagfri opplevelse. Spiller forøvrig på en 42" HDTV, så opplevelsen farges nok endel av dette vil jeg tro...har prøvd PGR3 på vanlig SDTV også, pent, men forskjellen er etter mitt syn enorm. Endret 5. desember 2005 av BioNor Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte meg COD2 Som dere andre sier om spillet, det er helt utrolig bra lyd! Samtidig er det et hektisk spill med action hele tia! Lyden og grafikken gjør alt så virkelig i COD2. Tenk deg at du er en soldat i en skyttergrav og det kommer hundre russere løpende mot deg. Det føles så virkelig ass Adrenalinspill. Anbefales. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte 5 spill ved release: PGR3: Veldig fint å se på, og bilene oppfører seg sånn som jeg hadde forventet av et underholdnings-bilspill... Tror dog det kan bli litt ensformig etterhvert, men tiden vil vise. NFS MW: Forsåvidt også mer eller mindre hva jeg hadde forventet, og det ser veldig pent ut. Hei, du som har begge disse... Jeg har PGR3 og synes det er veldig veldig bra. Har ikke spilt så mye bilspill siste åra, men PGR3 overgikk faktisk mine forventninger. Ikke grafikkmessig fordi jeg har sett uttalige videoer, men kjørefølelsen var akkurat passe for meg. Pluss har hatt en del moro via live. Synes fartsfølelsen også er bra, og stødig fps, ingen hakking.. MEN: Jeg lastet ned demoen til NFS MW i natt via market place. Og det ble noen runder rundt med purken i hæla. Og akkurat det aspektet imponerte litt. Grafikken var av en litt annen type enn PGR3, men fortsatt bra. Det som jeg la merke til, og som jeg vanligvis tiligir lett fordi jeg er vant til at PC'n "hoster" iblant på nye titler, det var at ikke var helt stødige flyt. Det hakket noen steder og virket noe rykkete også innimellom. Dette var en demo. Kan du si noe om det merkes også i fullversjonen, og evt. hvor plagsomt det og hvor ofte det inntrer? Andre som har kommentar om dette også? Dr.Peedee 5254001[/snapback] Ja PGR3 ser vanvittig bra ut, og personlig synes jeg det er deilig at det ikke nødvendigvis trenger å være ultra-realistisk for at det skal være bra. Kjørefølelsen her er mye bedre enn f.eks Forza, synes ihvertfall jeg! Når det gjelder NFS så er det også utrolig bra, både når det gjelder grafikk og "feeling". Begge er nydelige på hver sin måte... Har ikke merket noe til hakking eller "hosting". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvilke spill er det dere ikke anbefaler? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvilke spill er det dere ikke anbefaler? 5254464[/snapback] Jeg anbefaller ikke PDZ... Men det er min mening, og det er nok mange som er uenig i det! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Sånn da har jeg vært å kjøpt PG3 og hd...happy gaming! Var masse PG3-spill på min lokale expertbutikk, masse hd'er også.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvilke spill er det dere ikke anbefaler? 5254464[/snapback] En kamerat av meg har PDZ, og vi er begge enig i at det er et litt bobb-bobb spill. Veldig merkelig. Litt overvurdert i min mening. Ikke kjøp Gun heller, en annen kompis av meg har det. Du kjøper det ikke for grafikken for å si det sånn. Men det er jo litt kult å jakte på bøfler og ulver, skyte av hodet på folk etc. Realismen i det groteske passer for den morbide - kan man si Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg er misfornøyd med PGR3. Joda, eyecandy og flott grafikk. Men likte mye bedre PGR2 hvor man jobbet seg oppover i bilklasser. Kjørte løp med Pick-ups, konebiler, SUVs osv... PGR3 blir alt for linært. Kjører kun GTR hele tiden og sparer penger til en av millionbilene. Synes også spillet er for mørkt. Forstå meg rett, ja det skal være nattbaner og skygger, men føler at store deler av banene er lagt i skygger og mørke. I seg selv er PGR3 et helt ok spill, men hvis PGR2 og PGR3 kom samtidig, ville jeg valgt PGR2 uten tvil. Mye mer variert og progressivt. PGR3, helt greit for de som ikke har spilt serien så mye før. For meg som har en god del timer i PGR2, synes jeg gameplaymessig 3-ern var et tilbakesteg. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Premium PGR3 og Condemned. Pgr 3 har folk nevnt nok om, så det eneste jeg kan si er at det ble bedre på live Condemned var veldig skuffende. Spillet ble nesten teit. Greit nok med bra AI, men tinga motstandere gjør er bare for dumt, synes heller ikke at det var noe særlig skummelt. da velger jeg heller Doom 3 et par ganger. graffiken:Bra, men under forventning(høye forventninger dog) dette er ikke noe du IKKE har sett før. Historien er skikkelig bad, og mange av tinga som skjer blir for rart.(skal ikke komme med eks. her pga ødelegge spenning) Synes også at styringen var skuffende, og at halve spillet ser likt ut, så det er ikke noe særlig med overraskelser... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) edit: nå har også jeg fått flere poster enn jeg ville... Endret 5. desember 2005 av glx-rider Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) edit: nå har også jeg fått flere poster enn jeg ville... Endret 5. desember 2005 av glx-rider Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Er det noen som kan komme med en sammenligning mellom NFS:MW og PGR3? Har PGR3, men prøvde NFS:MW -demoen, og har litt lyst til å kjøpe! Hva kan du/dere si om dette? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg digget PGR2 rått. Likte ikke NFS: underground 1 og 2. NFS:MW synes jeg derimot er helt konge. Har vanskeligere for å legge fra meg NFS:MW enn PGR3. PGR3 er for ensartet og linært. Finner en favoritt bil og kjører kun med den. Mye mørke baner hvor man ser lite og ingenting. Mye flisespikking og perfeksjonering. NFS:MW er jo mye mer arcadepreg over. Er mer som en delaktighet i en film ala The Fast and The Furious og Gone in 60 Seconds. Klatrer oppover black list. Vinner de andre sine biler. Oppgraderer biler og kjører rundt i byen. Nye områder bli låst opp. Bilen begynner å bli for "hot" i politiets søkelys. For all del, PGR3 er bra. Men for meg som spilte en god del PGR2, så er det liksom ikke noe nytt. Det blir for linært og rett fram. PGR2 var faktisk mye mer spennende da man kjempet i forskjellige klasser og måtte bytte bil minst 2 ganger for dagen så garasjen etter hvert hadde over 20 forskjellige biler. NFS:U likte jeg ikke fordi det var så mye mørkt og neonlys i skinnende regnvåte gater. NFS:MW har slått på igjen lyset, og man har god kontroll og oversikt på hvor man skal kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå