Gå til innhold

Spill du kjøpte til Xbox360, og din kommentar?

Bone

Anbefalte innlegg

Hei!! :)

Lurte på hvilke spill du kjøpte til din Xbox 360, og hva du syntes om dem?

Personlig kjøpte jeg Kameo - Elements of Power, og Project Gotham Racing 3.

Håpet kanskje at Kameo skulle være litt mer likt Banjo-spillene, siden det var Rare som hadde utviklet dem, så jeg ble litt skuffet helt i starten.. Men, nå har spillet vokst litt hos meg, så nå synes jeg det er litt stilig igjen! :)

Har egentlig aldri vært helt begeistret for bilspill (bortsett fra at de er litt skøy nå og da), men jeg kjøpte meg nå PGR3 fordet, siden det hadde fått så mye skryt. Og jeg ble veldig positivt overasket! Har spilt det en del nå.. Kjører easy, og av og til medium. Er ikke så flink, men det er veldig gøy! :)

Hadde veldig store planer om å kjøpe Condemned, men det hadde de ikke der jeg var (på Elkjøp), men de solgte det andre steder som jeg var innom, men til 599,-, og det følte jeg ikke hadde råd til akkurat da..

Har Premium -versjonen!

Hva kjøpte og hva synes du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg kjøpte PGR3 og Perfect Dark Zero. Har ikke fått testet ut sistnevnte enda, men har spilt veldig mye PGR3, og er enig med deg i at det er et veldig bra bilspill. Syns særlig det er gøy å kjøre mot andre på live, ikke noe er så spennende som når man ligger likt med en jevngod spiller siste runden i et løp. Har lagt merke til at skitne triks blir flittig brukt på live, men det er jo litt av moroa å sende en motstander i grøfta rett før mål :)

Ellers har jeg lastet ned demoversjonen av Kameo, og ble veldig imponert over det jeg så. Lekker grafikk! Skulle ønske det var flere demoversjoner, hadde vært fett å teste ut Condemned.

Lenke til kommentar

Kjøpte også CoD2 og er storfornøyd.. Grafikken er bra og lyden er Fantastisk! Har ikke fått prøvd det på live enda siden jeg ikke har fått tak i harddisk enda :hrm: Gadd heller derfor ikke kjøpe minnekort siden jeg skal ha meg harddisk, så får ikke lagra..Men men..Er blitt skikkelig über på første levla..

Lenke til kommentar

Kjøpte premium versjonen av boxen.

Spillene jeg kjøpte var Kameo og Project Ghotam Racing 3. Synes begge var bra valg. De fleste har vel lest om grafikken til PGR3, og ja, den er bra. Det er lenge siden jeg har spilt noe særlig bilspill. Og tidligere har jeg ofte kjørt noen runder av et bilspill og så latt det ligge. Kanskje plukket det opp og kjørt noen minutter igjen senere. Aldri liksom blitt sittende og kjøre... Men PGR3... wow. Hva kan jeg si. Har sitti en del nå. Og selv om grafikken imponerer så er det likevel KJØREGLEDEN og følelsene som imponerer meg skikkelig. De har greid balansen mellom arcade og simulasjon perfekt i mine øyne. Bilene oppfører seg annerledes fra hverandre og du må kjøre annereledes ut fra hvem du velger. Det nytter ikke å holde gassen i bånn og aldri bruke bremsen - slik en del andre bilspill tillater. Bilene har liksom "tyngde", de ligger riktig på veien. Vanskelig å forklare til noen som ikke har kjørt det.

Og ikke minst, moro over LIVE. Veldig artig. Fikk prøvd en del første natta jeg hadde boksen. Ingen lagging. Kjørte med folk fra england bl.a.

Brukte head set. Lyden litt sprakete når du er vant til Skype fra PC, men det funket. Jeg snakka ikke all verdens selv fordi det første de gutta jeg kjørte med sa da jeg logget inn var: "Who the hell in their right mind would name themselves Dr Peedee?!" I tillegg sov kona på sofaen så måtte være litt stille. MEN det hadde jeg ikke så lyst til. Ville helst skru volumet på fullt fordi motorlyden er skikkelig grom også.

Kameo - god grafikk igjen. Har ikke kommet så veldig langt ennå. Vi har HDTV her hjemme. Kona satt og leste bok og gadd ikke se når jeg spilte. Men kastet et blikk bort nå og da. Etter en stund tittet hun bort oftere og oftere - og la bort boka til slutt og ble bare sittende og glane og kommentere den flotte grafikken. Noen steder er det skikkelig skikkelig lekkert... Bortsett fra det er det definitivt et godt kjøp spillmessig. Jeg har spilt mest på PC tidligere, men savnet ett plattform spill. Litt tregt i starten. Opplæringsdelen i spillet kommer faktisk ETTER første "brett" er gjort ferdig!! Vel vel. Man blir liksom kastet inn i det, og i neste brett dukker det opp en trainer av noe slag og ber deg gjøre ditt og datt for å vise at du verdig og på den måten få opplæring i spillmekanismen også.

Jeg KAN forstå at de som har mange og gode plattformspill på PS2 kanskje ikke synes at Kameo er det største og det beste sammenlignet med de. PS2 har jo riktig mange slike gode titler. Men for en som har lengtet litt etter denne type spill, og ellers har holdt seg til andre genre, så er dette veldig moro foreløpig. Litt tidlig å si om man kan gå lei ennå, og litt tidlig å kommentere storyen.

Dr. Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ikke rart det var utsolgt for Kameo og PGR3! :realmad:

Men får nok tak i de to neste uke, gleder meg! :love:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Call of Duty 2, Perfect Dark Zero og Condemned: Criminal Origins.

Call of Duty: Har et helt utrolig gameplay og blir ikke lei!! Har nesten runna det på en dag nå, men for et spill likevel :innocent:

Perfect Dark: Et godt spill, men har ikke spilt det så mye. CoD er bedre enn PDZ etter min mening, og jeg selger nå PDZ (send pm hvis du er interessert) siden jeg synes det holder med èn FPS.

Condemned: Utrolig skummelt og spennende spill!! :dribble: Liker du å skvette er dette et godt kjøp :)

Lenke til kommentar

Kjøpte Kameo og Fifa 06: RtTWC

Er veldig fornøyd med begge spillene, dog har jeg ikke spillt verken plattformspill eller fotball spill på konsoll siden SNES (som var den forrige konsollen som jeg eide, har hatt en PS2 i hus også da).

Kameo er morro greier og jeg merker jeg er rusten på plattformkontrollene, har ikke helt den samme nøyaktigheten som jeg hadde før :p Bra grafikk og må nok gå til anskaffelse av HDTV snart.

Fifa 06: RtTWC synes jeg har fått ufortjent mye pes, men så er jeg av den typen som ikke bryr meg om at det mangler managermodus og klubblag. Det virkelig interessante er jo landslag og jeg synes spillet har fått til dette på en utmerket måte. Spiller man med Norge eller Brasil så er det en enorm forskjell og man føler at det passer bra i forhold til virkeligheten. Carew scorer og får noen ufortjente kort, Hæstad kommer med grove taklinger på midtbanen og Iversen scorer mye osv hehe.

Ganske imponert over begge spillene siden det er launchspill og jeg er egentlig ganske negativ til konsoller i utgangspunktet (den forrige gode konsollen var vel Dreamcast i mine øyne)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skal kjøpe meg PGR3, men har også lyst på et til. Det blir da kanskje Kameo eller CoD2. Hvilket spill anbefaler dere? Bør jeg heller kjøpe et annet enn et av de?

Lenke til kommentar

Premiumversjonen, PDZ og Kameo her.

PDZ var digg, og fy det er bra på projen!

Kameo var no crap, som ikke engang dama likte. Det blir neppe gammelt her i huset. :hrm:

Edit: grafikken er veldig bra på Kameo da, bare synd selve spillet ikke var fengende.

Neste som skal inn her er Condemned og Quake.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kjøpte meg premium-versjonen pluss COD2 og PGR3. sinnsykt kule spill! live-spillinga er helt super på begge to! kunne ikke vært mer fornøyd!

5252098[/snapback]

Så CoD2 var bra på Live altså, har hørt at det ikke er så bra jeg.

Men er ganske usikker nå. PGR3 skal jeg hvertfall ha, Kameo var ganske bra, likte NFS:MW, men har prøvd CoD2 på en demokiosk og syns det var bra også. :p Så står vel imellom Kameo, CoD2 og NFS:MW. :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk meg PDZ og PGR3 sammen med Xboxen.

Jeg er knallfornøyd med begge spillene. Har spilt mye PDZ og grafikken er nydelig, både singleplayer og multiplayer delen er bra og våpnene er kule.

PGR3 er det morsomte bilspillet jeg har spilt på lenge. Online delen er sinnsyk bra.

Ser frem til å skaffe flere spill til 360. :love:

Lenke til kommentar
kjøpte meg premium-versjonen pluss COD2 og PGR3. sinnsykt kule spill! live-spillinga er helt super på begge to! kunne ikke vært mer fornøyd!

5252098[/snapback]

Så CoD2 var bra på Live altså, har hørt at det ikke er så bra jeg.

Men er ganske usikker nå. PGR3 skal jeg hvertfall ha, Kameo var ganske bra, likte NFS:MW, men har prøvd CoD2 på en demokiosk og syns det var bra også. :p Så står vel imellom Kameo, CoD2 og NFS:MW. :hmm:

5252400[/snapback]

oi oi oi den var vanskelig Øyvind....

hmm kjøp alle tre :D:thumbup::w00t:

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Her ble det Premium med Cod2 og PGR3.

Cod2 - Veldig bra spill, fin grafikk, hektiske og morsomme oppdrag!! Eneste minuset er at det kan bli litt "lang kjedelig", er lissom det samme hele tiden.

PGR3 - Konge spill, rett og slett.

I love my Xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...