Lindholmer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei Jeg lurer på hvem han tegeneren som tegner disse umulige tegningene heter. Med dette mener jeg bilder som f. eks. en trapp som er firkantet og ender i seg selv, men bare går oppover. En hånd som tegner seg selv osv. Er det noen som vet hva han tegneren heter og kan svare fort? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er vell mange forskjellig navn på dem so tegner. men det er vell bare og søke i google på synsbedrag. så finne du nok mange og finners sikkert navna på den som har tegna det også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Han heter M.C Escher. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://aaronbaird.net/pictures/Escher/ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Elsker de bildene, lærern min hadde en bok med mange av dem som jeg satt og så i hele tiden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Escher og Giger er mine to favorittkunstnere gjennom tidene. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Finnes det nettbutikker som selger plakater av M.C. Escher? Hadde gjort seg perfekt på veggen. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Knegg, nice bilder ass Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Han heter M.C Escher. 5249374[/snapback] Escher er en utrolig dyktig kunstner Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ser ut som allposters.com har en del av ham. Ikke var de spesielt dyre, heller. Har selv handlet der, og det kan anbefales! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ser ut som allposters.com har en del av ham. Ikke var de spesielt dyre, heller. Har selv handlet der, og det kan anbefales! 5250888[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå