Thunderpuss Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei! Jeg bare lurer på om det er noen her som vet om man får kjøpt slike hørepropper separat? (Se bildet) Det er slike som pleier å følge med Sonyprodukter med fjernkontroll, som dere kan se på bildet. Jeg har søkt på nettet, men finner ingenting. Håper jeg har postet dette i riktig forum. Mvh Stian Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 vet ikke om det er relevant eller ikke, men i MD tiden så gikk det å kjøpe dem separat (til MD spillere da), men de kosta fort både 1000-1500kr... Lenke til kommentar
Thunderpuss Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 vet ikke om det er relevant eller ikke, men i MD tiden så gikk det å kjøpe dem separat (til MD spillere da), men de kosta fort både 1000-1500kr... 5249231[/snapback] Kan da ikke koste så mye? Nå mener jeg bare høreproppene og ikke selve fjernkontrollen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 åååååh.. trodde det var fjernkontrollen du mente jeg... prøv å se på småelektronisk på el-kjøp og slikt, de pleier å ha sånne små sony/philips (og andre merker) plugger...gjerne sittende i sånne små etui, så se nøye etter Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 koster 100kr på elkjøp for de biligste Sony pluggene. 150 for den med olumkontroll. også er det en jeg ikke husker merke på til 200kr som har sånne greier som stikker langt inni øret. bass-boost eller noe sånnt kaller dem det. orginale plugger trur jeg ikke du får kjøpt separat. i såfall så koster det sikkert skjorta. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hvorfår kjøpe orginalt søppel når det finnes så mange andre bra alternativer ?? Lenke til kommentar
Thunderpuss Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Tusen takk for alle svar :-) Greia er at jeg har prøvd en hel haug med plugger, og de som følger med Sonyprudukter med fjernkontroll er de eneste jeg er fornøyd med. De har riktig lengde og jeg synes det er bra lyd i de :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå