Hedonism Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 den gangen tegnet vi oss som prøvekunder og det er vi vist enda! 5289201[/snapback] OT: Prøvekunder i 12 år? Så da det ble lagt om fra analog til digital så bare ringte dere Canal Digital eller fikk tilsendt kort? Hørtes da meget besynderlig ut.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 vi har kabel tv da ikke noe kort! het ikke kanal digital den gangen vi tegna da! men uansett er del ldett e litt OT Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvis du har kundenummeret ditt hos Tele 2, kan du ringe 800 65 005 og høre utestående saldo og når de sendte siste regning. Du kan også sende mail til [email protected], den går rett til direktøren i Tele 2 Norge. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Tenkte bare jeg skulle fortelle hvordan dette har utartet seg. Saken er nå løst. Under telefon nr2 til tele2 fortalte de at årsaken til at jeg ikke har fått noen regning er at jeg har brukt telefonen så lite. Dette kombinert med det nye abonnementet har gjort at regningen ikke er på 200kr engang. Er glad det løste seg. Det var jo flere av dere her som foreslo at dette nok var årsaken til at regningene har uteblitt. Grunnen til at jeg avslo disse ideene var at det nye abonnementet ikke skulle være tatt i bruk enda. Det skulle egentlig ikke bli tatt i bruk før jeg skiftet til det nye simkortet som jeg skulle få tilsendt innen 2 uker, men som aldri kom. Tele2 har med andre ord gitt meg feil opplysinger. Er uansett glad for at jeg slipper å tenke mer på dette. Takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det var da en fin løsning på dette problemet, bare litt utrolig at Tele2 ikke kunne gi deg dette svaret før nå.. Og ellers tipper jeg du har byttet til Tele2 Champion som er deres definitivt gunstigste abbonement! God jul Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Det var da en fin løsning på dette problemet, bare litt utrolig at Tele2 ikke kunne gi deg dette svaret før nå.. Og ellers tipper jeg du har byttet til Tele2 Champion som er deres definitivt gunstigste abbonement! God jul 5325716[/snapback] Har ikke byttet til champion nei. Tror ikke den var der når jeg bestillte. Har ett som koster 5kr i måneden. God jul! Animerte avatarer er forresten ikke lovlig her på forumet. Skift den ut før en moderator ser den... Endret 22. desember 2005 av qweac Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vi hadde internett (modem) fra Tele i 3 år og vi fikk aldri en eneste regning. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Takker for tips angående avatar, har endret den nå! Og ellers er Tele2 Scratch et gunstig abboenement det og, særlig siden du slipper minstefaktuerering på 69-, pr.mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå