tikka Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 har montert et instats pipercross filter. synes ikke dette lager mye lyd, men hva med et åpent. har hørt at dette er veldig dyrt. fordi du må ha et med luftmengde måler eller noe slikt. kan dette stemme? golf 3 1,8 hvilke merker er og anbefale. Lenke til kommentar
exs Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 du må åpne luftfilter boksen din opp med større luftinntak for og få en fet lyd.... eventuelt borre masse små hull i den med en drill, det er da den fete ressonanse lyden kommer og den får du ikke noe særlig av med kona luftfilter Lenke til kommentar
tikka Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 bilen suger luft fra bunnen av boksen? er det noen spessiell diameter jeg burde bruke, for å få en skikkelig feet lyd? evt hvor burde jeg borre på boksen?? Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 bare bruk et vanlig relativt stort bor og lag hulla foran på boksen og på siden så langt vekke fra motoren som mulig ( nå går jeg ut fra at du har lik luftfilterbox som meg) forran på luftfilter boksen skal det også sitte en innsats hvor lufta kommer inn orginalt, denna kan du ta ut for og få mye bedre flow inn i luftfilterboksen.... og det er først da at ett innsats filter fra k&n eller piperx våkner til liv og fen fete ressonanse og eksos lyden kommer Lenke til kommentar
tikka Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) fjerna det røyret som går fra boksen og inn til karosseriet. synes ikke jeg fikk no bedre lyd. noen som vet hvor mye det er for en ny boks? (jeg har ikke effekt anlegg på bilen.) Endret 6. desember 2005 av tikka Lenke til kommentar
exs Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 er det den typen med innsprøytninga bolta på toppen av luftfilterboxen? Lenke til kommentar
tikka Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 nei trur ikke det. det er bare en boks med 2 slanger inn bak, og et luftintak foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå