Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sliter med Nettopia ruter


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med min netopia siden jeg fikk den. kommer ikke inn på nette lurte på om du kunne hjelpe meg??

 

Fikk Internett 15.08.2002 ruteren 20.08.2002

 

Skulle sette opp ftp måtte gjøre noe config i telnet. etter configen fungerte ftp testet og en kompis fikk lastet ned filer. Men når jeg skulle på nette for å betale regning via nettbank kom jeg ikke inn på nette. Ringte nextgentel fikk beskjed om å sette tilbake til fabrikkoppsett som jeg gjorde men til ingen nyte. Har også i senere tid kommet inn på aktiveringssiden men den stopper på 10-9 under nedtelling og vil ikke sende meg videre til Boradpark.

 

Nextgentel skal sende meg en ny ruter men de har ikke sendt den enda da de har myr å gjøre jeg har nå ventet i 2 uker. og må muligens vente i 2 nye uker.

 

 

Jeg har i håp om å løse problemet også slettet alle output/innput settings på ruteren, som kanskje ikke var smart for da fikk jeg ikke lenger aktiveringssiden..

 

Er det noen som kan hjelpe meg, en som har de riktige output/innputt settingen??

 

 

Taker for all hjelp jeg kan få. Får ikke noen særlig hjelp fra Nextgentel i allefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...