Black Star Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Bestilte JustIP (bredbåndstelefoni) gjennom TV 2 sin tjeneste 2Phone for en stund siden. Hørte ikke noe mer, og regnet med at bestillingen var forsvunnet i løse luften. Men her om dagen, hele 2 måneder etter bestilling, kommer både adapter og trådløs telefon i posten. Greit nok, jeg koblet opp og fikk det til å funke med en gang. Internett falt da ut, men ringte kundeservice og fikk hjelp med en gang. Ikke kø engang. Alt vel å bra så langt, men så begynner jeg å lure. Har aldri fått så mye som en e-post fra de. Ingen bestillingsbekreftelse eller noe som helst. Det virker derfor noe useriøst. Ikke misforstå, tjenesten fungerer og jeg er veldig fornøyd med priser og vilkår (49 i måneden, inkl. 400 gratis ringeminutter og adapter+trådløs telefon til odel og eie), men hva hvis det blir problemer av et eller annet slag? Lot meg vel lokke i og med at et såpass tungt selskap som TV 2 eier en stor del av selskapet. Lurer derfor på om noen har erfaring med tjenesten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Dårlig søk av meg... brukte feil ord. Ser nå flere tråder om samme emne. Stenger denne. Beklager forstyrrelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg