Gmail Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei Har ett problem med pc'n. Den fungerer helt ypperlig til alt og ingenting, men når jeg spiller Battlefield 1942, så går det kanskje 10-20minutter så bare slår maskinen seg av. Noen som vet hva som er problemet? Har akkurat fått nytt skjermkort. (Ati 9600pro) Hovedkortet ? noen forslag PCn består av AMD XP2600 512 mb ram ddr333 hovedkort, asus k7i eller noe lignende. Harddisker har jeg to stk, en seagate 80gb og en western digital 120gb. Problemet var med det gamle skjermkortet også! (Geforce3 ti500) Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det na være mye rart, blir pcen overophetet?, Minnefeil? (det hadde jeg) prøv å sett ut og inn minnmodulene på HK evt. bytt spor og sjekk med memtest. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ville skjekket kjøleribben for støv osv.. og skjekke temp.. hvis den er høy, skaff noen kabinettvifter.. Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Tenkte litt på at det kunne være varmen. Men har en ekstra vifte som står på full guffe pluss har døren åpen. Hjelper ikke.. Men som du sier, mye kan være feil. Minne er av merket TwinMos, er det dårlige greier? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Mulig du har et driverproblem når det skiftes kort ifra nvidia til ati, ta en runde og slette det du finner av gammel nvidia i sikker modus (F8 under oppstart ) Kontroller også om minnelatency i bios er 2,5 Endret 4. desember 2005 av LA8464 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå