Espen F Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 jeg vet da pokker jeg om dette her er stedet for dette.. MEN shit au, here we go: her for et par dager siden, så lette jeg gjennom skuffen min på jakt etter billig underholdning. fant frem en bunke cd'er og der lå, skinnende blank, originalpakning og originalcd selvfølgelig, MAX PAYNE.. the god of all games etter min mening.. så tenkte jeg med meg selv, som den lille gamer jeg er at dette kan være gøy å teste ut igjen.. og surfet litt rundt på nettet.. måtte jo finne noen mods. :smile: og der fant jeg jo kungfu og mlobby (som da er lobbyen i matrix, med neo i hovedrollen) og startet dette. problemet mitt er. når jeg spiller matrix modden og tar kvelden, dævver, dør osv.. så klikker maskinen min hvis jeg ikke trykker esc kjapt nok.. og jeg som den dårlige taper jeg er, bruker minst tre-ti sekunder på å banne etter at jeg dør.. har noen noen løsning på hvordan jeg skal forhindre at maskinen smeller ned? virker som den vil autoloade level 2 da etter dauden.. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 jeg har prøvd den moden selv og har merket samme problemet. Sikkert en feil i moden..... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg vet ikke om det vil ha noe å si for modden du prøver men du kan jo prøve å patche spillet da. Last ned den nyeste patchen fra offesielle sider. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 men det er jo en jææævlig kul versjon da.. digger flykicks.. :smile: Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hva med å prøve opera til half-life? Det er en kul mod, det! Det går ut på å drepe folk mest mulig originalt. For et "spring opp bak og blås hodet av" kill får du ca 200 poeng. Men om du stuper bortover gangen, tar en forlengs rulle og setter en kule i bakhodet på fyren fra 50 meters hold, får du gjerne 5000 poeng Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Den mobben skal egentlig ha versjon 1.05 av spillet! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 kan noen gi meg URL til denne max payne moden? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 http://opera.redeemedsoft.com/ There u go matey Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Adressen til Max Payne kung-fu mod: http://kungfu.maxpayneheadquarters.com Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Mod`n funker fint hos meg. Test å quicksave med engang du starter mod`n/spillet.. Då skal det gå.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 jupp. det funka hos meg og. testa det igår.. er et jæævlig genialt spill az. fikk max payne til å våkne til live igjen i mitt hjerte. så nå er det å begynne å drømme om bullettime igjen.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 trykker du pil ned+spacebar så tar en han en slik "dodge-the-bullet" som i The Matrix! skikkelig fett!! Har sendt 2 screenshots til "Dagens bilde" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå