Gå til innhold

Max Payne kung fu mod/matrix mod

Anbefalte innlegg

jeg vet da pokker jeg om dette her er stedet for dette.. MEN shit au, here we go:

her for et par dager siden, så lette jeg gjennom skuffen min på jakt etter billig underholdning. fant frem en bunke cd'er og der lå, skinnende blank, originalpakning og originalcd selvfølgelig, MAX PAYNE.. the god of all games etter min mening.. så tenkte jeg med meg selv, som den lille gamer jeg er at dette kan være gøy å teste ut igjen.. og surfet litt rundt på nettet.. måtte jo finne noen mods. :smile: og der fant jeg jo kungfu og mlobby (som da er lobbyen i matrix, med neo i hovedrollen) og startet dette. problemet mitt er. når jeg spiller matrix modden og tar kvelden, dævver, dør osv.. så klikker maskinen min hvis jeg ikke trykker esc kjapt nok.. og jeg som den dårlige taper jeg er, bruker minst tre-ti sekunder på å banne etter at jeg dør.. har noen noen løsning på hvordan jeg skal forhindre at maskinen smeller ned? virker som den vil autoloade level 2 da etter dauden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å prøve opera til half-life? Det er en kul mod, det! Det går ut på å drepe folk mest mulig originalt. For et "spring opp bak og blås hodet av" kill får du ca 200 poeng. Men om du stuper bortover gangen, tar en forlengs rulle og setter en kule i bakhodet på fyren fra 50 meters hold, får du gjerne 5000 poeng :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...