Gå til innhold

Som Metallica-fan er dette noe jeg savner...

DoNNyBoi

Anbefalte innlegg

Alle som digger Metallica har vel hørt cover-albumet deres, Garage Inc. Det jeg har lagt merke til, er at de sjeldent spiller noen av låtene fra albumet på shows eller konserter. Whiskey in the jar har jeg nå iallefall sett en live video av. Men gode låter som Turn the page, Sabbra cadabra, Tuesday's gone osv hadde vært digg å sett live, enten på video eller scenen. Hva synes dere?

- Don -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske de tok med seg SF symfoniorkester ut på tur, jeg :p Metallica spiller jo cover på Garage inc. Å spille cover vil si at du tar en sang og gjør den om til noe eget. Metallicas stil skinner jo igjennom på alt i Garage. Derfor hadde jeg ikke hatt noe imot litt garage inc live!

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske de tok med seg SF symfoniorkester ut på tur, jeg :p Metallica spiller jo cover på Garage inc. Å spille cover vil si at du tar en sang og gjør den om til noe eget. Metallicas stil skinner jo igjennom på alt i Garage. Derfor hadde jeg ikke hatt noe imot litt garage inc live!

5248865[/snapback]

Endelig en som forstår!! :D Tenk deg metallica ta helt av med riffen til Sabbra cadabra, aaamagaaaaa får frysninger når jeg skrur opp volumet.

Lenke til kommentar
vel, jeg er glad for at de ikke spiller koverlåter på konsertene sine jeg. det hadde blitt utrolig kjedelig tilslutt

5249867[/snapback]

Fordi? Dei fleste er jo knallgode låter. Er ikkje snakk om å spele coverlåter på kvar konsert, men å blande inn eit par på konsertar.

Synest det hadde funka bra eg. Trur ikkje eg bomma så alt for kraftig om eg påstår at alle låtene er kjent fordi Metallica covret og at dei fleste ikkje har peiling på kven som hadde originalen.

Lenke til kommentar
Trur ikkje eg bomma så alt for kraftig om eg påstår at alle låtene er kjent fordi Metallica covret og at dei fleste ikkje har peiling på kven som hadde originalen.

5253221[/snapback]

Du bomma ganske kraftig.

5253317[/snapback]

japp....og tror ikkje jeg bommer så alt for kraftig om jeg påstår at S&M er noe av det værste Metallica har gjort

Lenke til kommentar
Synest det hadde funka bra eg. Trur ikkje eg bomma så alt for kraftig om eg påstår at alle låtene er kjent fordi Metallica covret og at dei fleste ikkje har peiling på kven som hadde originalen.

5253221[/snapback]

Vel, går du på en HIM-konsert så er det sikkert tilfellet.

Lenke til kommentar
Trur ikkje eg bomma så alt for kraftig om eg påstår at alle låtene er kjent fordi Metallica covret og at dei fleste ikkje har peiling på kven som hadde originalen.

5253221[/snapback]

Hehehe enig med folket lenger opp her. Fullstendig skivebom.

Drister meg til å påstå at låter av feks Thin Lizzy, Misfits og Black Sabbath var kjent før Metallica kjørte cover av de. ;)

japp....og tror ikkje jeg bommer så alt for kraftig om jeg påstår at S&M er noe av det værste Metallica har gjort

Ja huff. Det låter virkelig ille. Alt etter black album har vært en flau affære imo.

Roskilde03 kjørte de en rimelig bra konsert though, med mange godlåter fra de bra skivene (master of puppets, ride the lightning, kill'em all og and justice for all). Skarptromma til Ulrich var tilogmed justert slik at det gikk ann å høre på låtene fra den siste skiva.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg S&M ikke er det verste dem har utgitt. Synes bare det er tøft at de kombinere to ulike musikksjangere i ett liksom. Selv om resultatet ikke ble helt superb. Det viser jo bare at et av verdens største band er nytenkende =) Den største skuffelsen må vel St.Anger albumet. Men etter å ha sett Some Kind of Monster dvd'en så skjønner jeg godt hvorfor albumet er så sinnefullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...