Norcane Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Spørsmål- 1. Hvordan oppdaterer jeg bios, hovedkort og lydkort? 2. Hvordan sletter jeg driveren til skjermkortet? 3. Går det ann å overklokke cpuen på dette oppsettet? 4. Hva er det beste overklokkings programmet til skjermkortet mitt? Og til slutt er det noen som har noen anbefalinger for å mer generell ytelse? TAkker for alle svar!! -Nor _________________ Elitegroup K7S5A ATX DDR+SDRAM UDMA100. Chieftec 340 w kabinett. Geforce 4 TI 4400 creative, 80 gb hd udma 100, 72oorpm. AMD 2000xp 512 DDR, Audigy, dvd og cd brenner. Win XP. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Norcane på 2002-09-02 10:08 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Norcane på 2002-09-02 10:11 ] Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 1. Hvordan oppdaterer jeg bios, hovedkort og lydkort? - Bios: Se på hjemmesidene til HK produsenten, pleier å være beskrevet der. - Hovedkort: Hva mener du? - Lydkort: Til Audigy skal driverne på cd'en fungere bra.. En fiks/oppgradering eller noe sånnt er tilgjengelig på sidene doms http://www.soundblaster.com, men om den er nødvendig er ukjent (har ikke hatt bruk for den selv) 2. Hvordan sletter jeg driveren til skjermkortet? - Start opp i sikkermodus (Trykk F8 rett før windows starter når du booter. Når du er inne i windows høyreklikk på my computer/min datamaskin, velg manage/behandle så device manager/enhetsbehandling, finn skjemkortet og slett driverne 3. Går det ann å overklokke cpuen på dette oppsettet? - Mulig.. Prøv å øke busshastigheten i BIOS (les manualen, og ta det sakte men sikkert) 4. Hva er det beste overklokkings programmet til skjermkortet mitt? - Prøv powerstrip (søk på nettet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå