Martin Klemp Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Skal oppgradere all hardware I PCen min og trenger derfor et nytt kabinett med god kjøling, greit med plass og kvalitet. Dette er kabinettet jeg har tenkt på: http://www.nzxt.com/Lexa.php Hardware som skal inn i dette kabinettet: AMD Athlon 64 4000+ Boxed m/vifte Asus A8N32-SLI Deluxe XFX GeForce 7800GT 1 GB DDR RAM Cooler Master Real Power 450W m/Strømindikator Tror du dette kabinettet kan ha god plass og kjøling for denne denne oppgraderingen? Endret 3. desember 2005 av Martin Klemp Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tja, du kan jo ta en titt på hw.no sin test: http://www.hardware.no/tester/kabinett/nzxt_lexa/20406 Mer vet jeg egentlig ikke om det... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ville heller gått for et lian li, når du først skal opp i den prisklassen. Det er i alle fall min mening Nice hw btw! Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Vil alt passe i Lexa kabinettet tror dere? Sorry as, men er ikke noe spess god på detta her Endret 4. desember 2005 av Martin Klemp Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Vil alt passe i Lexa kabinettet tror dere? Sorry as, men er ikke noe spess god på detta her 5252239[/snapback] Ja, det vil passe, men jeg er enig med Chris_LoX. Lian Li Men dersom du er forelsket i kabinettet, så er det jo ikke et dårlig kabinett heller Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Hva er det egentlig som er så spess med Lian Li :S Jeg personlig syntes ikke at det er så mange av kabinettene deres som er så fine... Er det kvalitet dere alle på da eller? Eller lydisolasjon? Det er jo ikke så ofte det er mange vifter I LIan Li kabinettene heller.. som regels kun 2 Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg ville kjøpt Lian Li, pga plassen å kjølinga.. Er ikke så mange andre kabinett det følger med 2 120mm ADDA vifter, som er meget stille.. Jeg har hatt mange kabinetter, og et av dem var NZXT trinity, og jeg sier bare aldri mer.. det var det største 14tiss, "tynn bøyelig metall" kabinettet jeg noen sinne har hatt.. det var dårlig plastikk som knakk lett å ikke noe god plass syns jeg.. men det er bare min mening, hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for lian li Endret 5. desember 2005 av Badjoo Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Dette kabinettet følger med 3 120mm vifter da.. pluss en 80mm... Det sies jo at denne er en stor-stor forbedring fra de tidligere i NZXT serien da Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det kan godt hende at de er blitt forbedra, er litt kjipt viss du ikke er så fornøyd når du har kjøpt det.. Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Yes jeg skjønner... Har lest noen reviews nå.. og de fleste virker veldig imponerte... Ta for eksempel en titt her: http://www.guru3d.com/article/cases/275/ Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja den virker greit på review'en.. viss du føler at dette er kabinettet for deg så kjøper du det. var jo ligg kult at det var lcd, og at det fulgte med bære reim Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Mhm Snakka nettopp med Woods (eier av Lexa kabinettet) og han er tydeligvis storfornøyd så Blir nok ganske sikkert detta kabinettet på meg nå as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå