cptZiggy Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tenkte jeg skulle prøve å sette opp 360en min via datan pga jeg har trådløst nettverk.. Så plugger i ledninga i datan og i xboxen men da slutter internettet på datan å funka og live fungere heller ikke.. Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få det til å funke? Og fikk jo med en månde gratis, er det noe nummer e.l jeg må taste inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er du sikker på at du kan koble den via pc'en? Du kunne ikke det med den gammle xboxen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg tar en nettverksledning fra USB`en til Xboxen så funka det perfect. PLUSS at jeg brukte en gammel 2 måneders kupong som fulgte med halo 2, som virket! Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Fikk til , hadde glemt å slå av firewall Har et trådløst nettverk med USB dings baki maskina, innstalerte bare hjemmenettverket på nytt, putta ledning fra nettverkskortet til xboxen også var på online Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Eg skall ha Xbox 360en min i same rom som routeren, kane g da bare koble en ledning fra xboxen inn i den så har eg internett på xboxen? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Eg skall ha Xbox 360en min i same rom som routeren, kane g da bare koble en ledning fra xboxen inn i den så har eg internett på xboxen? 5250616[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå