rulleguru Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har joinet en del spill i PGR der folk bruker headsetet, hos meg blir lyden skikkelig grøt, hører ingenting. Noen som har samme problemet, evt. en løsning? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Vel det er endel problemer med ekko. Noen ganger bare litt ekko men noen ganger voldsomt ekko så det er umulig å forstå noe. Men det er vel ikke det du har? Har du en ok nett forbindelse da? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Vel det er endel problemer med ekko. Noen ganger bare litt ekko men noen ganger voldsomt ekko så det er umulig å forstå noe. Men det er vel ikke det du har? Har du en ok nett forbindelse da? 5248463[/snapback] Ja, det sliter jeg med og. Noen ganger er det voldsomt med ekko... Da er det nesten umulig å skjønne hva folk sier Hadde aldri dette problemet med den gammle Xboxen... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Vel Microsoft skal vist jobbe med å ordne dette. Håpe dem gjør det snart så en kan snakke normalt med folk..hehe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har lagt merke til ekko en gang, og det var idag, nå har jeg ikke fått spilt så mye på live enda da, og lyden generelt sett på headsetet er helt okay, men det er vel rom for forbederinger, er litt skurring eller hva jeg skal kalle det iblant. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 er sikkert på grund av overføringen trådløst mellom konsoll -> kontroll det skjer noe... kansje ekkoet kommer av micen som tar opp lyden fra høytalerne Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er sikkert på grund av overføringen trådløst mellom konsoll -> kontroll det skjer noe... kansje ekkoet kommer av micen som tar opp lyden fra høytalerne 5248616[/snapback] Ofte det som er årsaken ja. Prøv å ikke spill så høyt Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 bruker kontroll med ledning, og har 8mbit linje, skal ikke være noe problem. Hører omtrent ingenting av det folk sier, høres ut som de prater under vann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mye av dette kan trolig fikses med en software-oppdatering, største problemet (slik jeg ser det) er at lyden er veldig lav, noe som fører til at man ikke hører ting veldig godt. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 har du prøvd å ta ut sov i roen? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Man får jo ekko selv om stemmene våres ikke blir sendt i høytalerne. Dermed kan feedback-ekko utelukkes som mange mener er årsak her inne. At det er treg overføring mellom kontroll og konsoll tviler jeg på. Husk at det er 2.4 GHz radiosignaler. Jeg streamer filmer i god kvalitet og med flott stereolyd på mitt 2.4GHz nettverk her hjemme, så tviler på at det er feilen også. Men jeg er enig med dere her inne. Lyden ble jeg skuffet over. Mener å huske at lyden var bedre på Xbox1 da jeg spilte Live. Krysser fingrene for en software-patch som fikser biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå