Gå til innhold

Xbox 360 Core vs. Xbox 360 Premium

Straffa

Anbefalte innlegg

hører det er mye snakk om de som har core og kjøpt sin på elkjøp skal bruke angreretten og bytte den til en premium pakke når det kommer inn nye.

jeg kjøpte min core på spaceworld, det var tomt på alle elkjøp butikkene så jeg regner med at jeg ikke får byttet min inn i en premium.

det jeg lurer litt på er følgene:

- selve xboxen i seg selv, er den helt lik i de 2 forskjellige pakkene? er det noe extra eller noe som er bedre med premuim pakken på xboxen?

- hvor mye må jeg ut får å skaffe meg et headset og hard disk? jeg har minnekort nå

- hvis du har en hard disk, vil spill catche fra hard disken slikt at det blir mindre loading time og mindre dvd bruk?

- siden jeg har en vanlig 28" tv som støtter pal 60, er det virkelig så stor forskjell på rgb og vanlig scart?

jeg ønsker å vite fakta for de som vet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for hd og headsett må du ut med ca. en 1000 lapp

5248511[/snapback]

ok takker

noen som vet svarene på de andre spørsmålene?

-selve xboxen i seg selv, er den helt lik i de 2 forskjellige pakkene? er det noe extra eller noe som er bedre med premuim pakken på xboxen?

- hvis du har en hard disk, vil spill catche fra hard disken slikt at det blir mindre loading time og mindre dvd bruk?

- siden jeg har en vanlig 28" tv som støtter pal 60, er det virkelig så stor forskjell på rgb og vanlig scart?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Xboxene er like de, helt identiske faktis, det eneste som er forskjell mellom de er det at premium utgaven har HDD å det har ikke Core versjonen..

RGB å scart er det heller ingen synlig forskjell på på en pal 60 tv mener jeg, men jeg vil råde deg til å bruke en scart, blir mindre kabelsøl av det å lettere å ha i..

Lenke til kommentar
Xboxene er like de, helt identiske faktis, det eneste som er forskjell mellom de er det at premium utgaven har HDD å det har ikke Core versjonen..

RGB å scart er det heller ingen synlig forskjell på på en pal 60 tv mener jeg, men jeg vil råde deg til å bruke en scart, blir mindre kabelsøl av det å lettere å ha i..

5248570[/snapback]

ok takker for svar! :)

Lenke til kommentar

"Rgb og vanlig scart." Den der var kanskje litt tynn?

Kjører du med en fullkoblet scart med rgb signal vil det gi bra mye bedre bilde enn hvis du kjører med den komposittkabelen som går inn i scart-overgangen. Ikke forveksle dette med en scart. Bildet blir da aldri bedre enn komposittkabelen kan gi.

Og ja, scart med rgb-signal er bedre enn en scart uten rgb-signal.

Lenke til kommentar
"Rgb og vanlig scart." Den der var kanskje litt tynn?

Kjører du med en fullkoblet scart med rgb signal vil det gi bra mye bedre bilde enn hvis du kjører med den komposittkabelen som går inn i scart-overgangen. Ikke forveksle dette med en scart. Bildet blir da aldri bedre enn komposittkabelen kan gi.

Og ja, scart med rgb-signal er bedre enn en scart uten rgb-signal.

5248679[/snapback]

ok takk for svar :)

Lenke til kommentar

5248570[/snapback]

Mener du her med HDD at HDD- kabelen ikke følger med Core-versjonen? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...