TST Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tiden flyr, og vi har allerede kommet til den fjerde luken i årets julekalender på Gamer.no. I dag kan dere vinne det første GTA-spillet på PSP: Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Les mer Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Mener dere i rekken i antall spill, eller i rekken av handlingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvor i rekken GTA-spill står Liberty City Stories (tilleggspakker ikke inkludert)? Er nok spill ja. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Interessant. Så vidt jeg klarer å regne meg frem til, så er ingen av svaralternativene korrekte. Det vil si, et kommer helt an på hva som menes med "tilleggspakke". Regnes GTA:London som en tilleggspakke? Det kan vel knapt nok regnes å være et fullverdig spill.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Interessant. Så vidt jeg klarer å regne meg frem til, så er ingen av svaralternativene korrekte. Det vil si, et kommer helt an på hva som menes med "tilleggspakke". Regnes GTA:London som en tilleggspakke? Det kan vel knapt nok regnes å være et fullverdig spill.. 5249467[/snapback] sjønte heller ikke det der.. men tror jeg valgte riktig.. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fjerde siden det var GTA III som hadde med tall sist ? eller syv --> gta , gta london , gta II , gta III , gta vice city , gta san andreas -- gta Liberty City Storie. Men gta london var en ekstra pakke til gta (1) ?? Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Spørsmålet var veldig dårlig spesifisert. Mener dere kronologisk etter handling eller utgivelse, eller noe annet? Regner ikke med å få svar siden det er en konkurranse, men de fremtidige spørsmålene kunne vært bedre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Er usikker på hvordan spørsmålet kan tolkes feil, men vi spør altså hvilket nummer i rekken GTA-utgivelser Liberty City Stories er (hvis vi utelukker tilleggspakker og samlepakker). Det fjerde, syvende eller niende GTA-spillet? Tenk dere godt om nå før dere svarer. Jeg vil ikke gi noen hint ... ;-) Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvilket nummer i rekken GTA-utgivelser er Liberty City Stories (hvis vi utelukker tilleggspakker og samlepakker)? Ja, det var den mest opplagte tolkningen det med kronologisk utgivelsesdato. Det var litt sleipt spørsmål egentlig, for det er ikke alle utgivelsene som er viden kjent , men er 99% sikker på at jeg fikk det rett. Lykke til alle andre. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det kan tolkes feil med utgangspunkt i hva dere mener med tilleggspakker. Og strengt tatt kan vel også ulike platformer tolkes som ulike utgivelser. Så det er store rom for fortolkninger her Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) det er et riktig svaralternativ. Men det er rom for feiltolkninger på en måte ja. Endret 4. desember 2005 av bjorn432 Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hvis det er det litt "avanserte" versjonen fra 2004 du tenker på, Bjorn, så ser jeg på den på samme måte som GTA:London 1969. Det er omtrent som forskjellen mellom GTA3 på PC og playstation. Det er derfor jeg sier at det kan være et godt grunnlag for forvirring med dette spørsmålet Endret 4. desember 2005 av cetram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg