storken Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 da var jeg med å jeg håper det ikke blir så mye klaging idag... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jippi, konkuranser! Endret 4. desember 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 se på mitt innlegg og howard sitt... jeg posta før han!? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg må vel en tur på google nå Får håpe jeg vinner noe da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Lette spørsmål... Edit: Innlegg 2200! Endret 4. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Magic Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) ja, det var ikke de vanskeligste spørsmål, men det er jo finfint, så så og si alle sammen har en mulighet til å vinne flotte premier... Veldig solidarisk av hw.no <- Ville jo vært synd om de hadde skikkelig vanskelige hardcore dataspørsmål, som kun særskilt interesserte kunne svaret på, folk som sikkert har mer enn nok datautstyr fra før og hvor en premie hadde blitt lagt på hylla da man ikke har bruk for eller verdsetter den. Nei, kjempeflott at spørsmålene er av slikt kaliber at bestemor kan vinne:) Endret 4. desember 2005 av Magic Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kunne det være litt mer/vanskeligere spørsmål? Blir litt enkelt å bare søke på Google. Hvis det blir vanskelig for bestemor, er det bare å spør barnebarnet. Synes det er bra at dere har konkurranse likevel! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kunne det være litt mer/vanskeligere spørsmål? Blir litt enkelt å bare søke på Google. Hvis det blir vanskelig for bestemor, er det bare å spør barnebarnet. Synes det er bra at dere har konkurranse likevel! 5248918[/snapback] Poenget med denne typen "konkurranser" er ikke å gi deltagerne noe å bryne seg på, men å dra inn penger på reklame, tekstmeldinger, etc. Det hadde vært artig å høre hvor mye penger Hardware.no har fått fra diverse produsenter for å stille ut produktene deres. Den gamle julekalenderen ga i det minste noe til leserne i form av at den presset nettbutikker til å gi gode tilbud til ALLE leserne. De eneste som får noe i år er Hardware.no og noen få utvalgte personer. Jeg synes det er ganske drøyt å i det hele tatt kalle dette for en julekalender, for konseptet julekalender er at du åpner en luke og får en gave - uansett. Det er tilsvarende drøyt å kalle det en konkurranse, når det i realiteten bare er en trekning. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kunne det være litt mer/vanskeligere spørsmål? Blir litt enkelt å bare søke på Google. Hvis det blir vanskelig for bestemor, er det bare å spør barnebarnet. Synes det er bra at dere har konkurranse likevel! 5248918[/snapback] Poenget med denne typen "konkurranser" er ikke å gi deltagerne noe å bryne seg på, men å dra inn penger på reklame, tekstmeldinger, etc. Det hadde vært artig å høre hvor mye penger Hardware.no har fått fra diverse produsenter for å stille ut produktene deres. Den gamle julekalenderen ga i det minste noe til leserne i form av at den presset nettbutikker til å gi gode tilbud til ALLE leserne. De eneste som får noe i år er Hardware.no og noen få utvalgte personer. Jeg synes det er ganske drøyt å i det hele tatt kalle dette for en julekalender, for konseptet julekalender er at du åpner en luke og får en gave - uansett. Det er tilsvarende drøyt å kalle det en konkurranse, når det i realiteten bare er en trekning. 5249172[/snapback] Og dermed var samme gamle diskusjonen på banen igjen ... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kunne det være litt mer/vanskeligere spørsmål? Blir litt enkelt å bare søke på Google. Hvis det blir vanskelig for bestemor, er det bare å spør barnebarnet. Synes det er bra at dere har konkurranse likevel! 5248918[/snapback] Poenget med denne typen "konkurranser" er ikke å gi deltagerne noe å bryne seg på, men å dra inn penger på reklame, tekstmeldinger, etc. Det hadde vært artig å høre hvor mye penger Hardware.no har fått fra diverse produsenter for å stille ut produktene deres. Den gamle julekalenderen ga i det minste noe til leserne i form av at den presset nettbutikker til å gi gode tilbud til ALLE leserne. De eneste som får noe i år er Hardware.no og noen få utvalgte personer. Jeg synes det er ganske drøyt å i det hele tatt kalle dette for en julekalender, for konseptet julekalender er at du åpner en luke og får en gave - uansett. Det er tilsvarende drøyt å kalle det en konkurranse, når det i realiteten bare er en trekning. 5249172[/snapback] Kutt ut å klag. Det er vel bedre enn ingenting?? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg syntes det er kjekt med disse konkuransene, spennende å se om du vinner Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg liker alltid slike konkurranser. Det er jo en mikroskopisk mulighet for at jeg kan vinne. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Synes det er veldig spennende jeg også! Så jeg krysser fingrene og stoler på nissen og håper at jeg også kan få vunnet noe, hvertfall på en av de 24 dagene Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Det aller beste med disse konkurransene er jo at man kan vinne... det er bare det at sjangsene er litt for små... Endret 4. desember 2005 av Havcard Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det beste med den nye "julekalenderen" er at man KAN i teorien få ting gratis. Det verste med den nye "julekalenderen" er at sjangsene er enormt mye større for at man får ingen verdens ting. På den annen side så koster det ingen ting heller, men i det store og hele håper jeg at den gamle julekalenderen kommer tilbake neste år. Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 de kan ha to julekalendere! en beste tilbud og en der du kan vinne! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 de kan ha to julekalendere! en beste tilbud og en der du kan vinne! 5249949[/snapback] Eller ha begge deler i én kalender. Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Syns det er gøy uansett jeg da Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 de kan ha to julekalendere! en beste tilbud og en der du kan vinne! 5249949[/snapback] Eller ha begge deler i én kalender. 5250236[/snapback] det var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå