SiR0 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hver dag i adventen åpner vi en ny luke i julekalenderen. I dag kan du være med i trekningen om et trådlåst hodesett fra Sony Ericsson. Les mer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 I dagens konkurranse kan du vinne et Sony Ericsson HBH-600 Akono hodesett. Premien har en verdi på 600 kr. For å være med i trekningen om kortleseren, må du svare korrekt på spørsmålene nedenfor. Konkurransevinneren annonseres på denne siden i morgen tidlig. Lykke til! Funker hodesettet som kortleser også? Får se om jeg vinner denne gangen, lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 BT-headset? Funker dette med andre merker enn SE? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 BT-headset? Funker dette med andre merker enn SE? 5249030[/snapback] Uten å ha prøvd så vil jeg tro det, jeg har en SE headset som jeg bruker på PC og Mobil. Fungerer den på Windows, er det vel godt mulig at den også fungerer til andre merker? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Når vi snakker om den billigste telefonen til SE, gjelder det både med og uten abo. eller er det kun uten? Ørjan... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det gjelder selvfølgelig i hovedsak uten abb. Kjeder selger jo mobiltelefoner for en krone uten abb. og det er vel ikke så usannsynlig at alle mobilene som sto på listen finnes for en krone med abb. en eller annen plass? Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg vannt yahooo Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg vannt yahooo 5255476[/snapback] Grattis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg