Krister03 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Ett bilde jeg tok litt tidligere i år. Liker skarpheten og de saftige fargene, kan kanksje minne litt mye om sommer derfor har jeg kalt det "Won't Let It Go". Endret 4. desember 2005 av Krister03 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Nyyydlig bilde Hadde passet utmerket som et reklamebilde for "et eller annet", kommer bare ikke på hva Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) En virkelig fin fargesammensetning dette. Sterke og klare farger, fin skarphet. Likte det veldig godt Edit: Og tittelen er veldig fin, passer utmerket Endret 4. desember 2005 av firstperson Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Nyyydlig bilde Hadde passet utmerket som et reklamebilde for "et eller annet", kommer bare ikke på hva 5248545[/snapback] Apple maybe? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nyyydlig bilde Hadde passet utmerket som et reklamebilde for "et eller annet", kommer bare ikke på hva 5248545[/snapback] Apple maybe? 5248622[/snapback] Nei, det blir nok heller windows... Har alle fargene untatt gult fra logoen demmers Lenke til kommentar
SirAleks Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Første jeg tenkte når jeg såg dette bildet var RGB. Hadde du flyttet himmelbildet nederst så hadde det blitt korrekt rekkefølge til å få Rød-Grønn-Blå Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hehe, RGB indeed. Jeg syns dette rett og slett var helt fantastisk bra, alt stemmer liksom på alle tre. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Eneste jeg legger bittelitt-ubetydlig-ikke-nødvendig-å-bry-seg-om merke til er at skyen på det øverste bildet blir litt alene... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fargene kledde dette bildet så absolutt. Men angående tittel "... høstfarger" så syntes jeg kun det bildet i midten har høstfarger. Det nederste viser ett helt grønt blad med vanndråper, det forbinder jeg mest med våren eller sommer. (ihvertfall her i mo i rana hvor det regner hele året). Angående det øverste med knallblå himmel så får jeg mest en sommerfølelse. Hiv inn ett til bilde fra vintern og kall det 4 årstider Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hiv inn ett til bilde fra vintern og kall det 4 årstider 5331736[/snapback] Hmm, tror et bilde av vinter og hvit vil bryte med resten av bildet for mye Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 hehe;) mye tips her, ja. går jo an å gjøre som du sier stoners..hadde vært moro å prøvd hvertfall. mulig det hadde funka sammen med himmelen der Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Du kunne jo fjærnet himmelen og heller slengt inn et blått og hvitt vinter bildet og så slengt inn et gult summer eller vår bilde. Da hadde du fått 4 årstider OG blå-grønn-rød-gul. ( to fluer i et smekk) Endret 25. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Jens S Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du har godtnok nogle stærke farver og en god skarphed. Du kan tage billeder, kan man se. Men hvad mener du med det? Hvad er billedets budskab? Jeg savner en komposition, der mener noget. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Men hvad mener du med det? Hvad er billedets budskab?Jeg savner en komposition, der mener noget. 5353833[/snapback] Et bilde som illustrerer hvor pen vår klode er fra rett vinkel og i rett lys Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 for eksempel, P-in-P;) men var ikke noen dypere mening med dette bildet egentlig. Lenke til kommentar
Jens S Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det var bare det, jeg mente. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Fikk WinXP følelse i hverfall Pent, likevell. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ett bilde jeg tok litt tidligere i år... 5248325[/snapback] Ett bilde? Er det tatt med et mystisk utenomjordisk kamera? Fint uttrykk er det uansett. Glimrende arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå