Gå til innhold

Postal blir film


tronni87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn, denne mannen har turbotempo. Han har hele fire filmer som kommer ut i 2007, samtidig som han er i pre-produksjon til Far-Cry. Det virker som han prøver å kompensere for alle "worst-of-all-time" filmene med å spy ut mange. Er jo et mysterium at han enda ikke har skjønt at filmene hans faktisk er urkomiske! Denial! Nesten verre at det faktisk finnes studioer som finansierer disse filmene.

 

Men Postal så jo litt artig ut da....

Lenke til kommentar

Postal er jo et meningsløst spill så kanskje han greier å gjøre filmen like meningsløs?

 

Altså, gjøre den bra. Postal spillet har jo ikke noe mening. Det er bare meningløs morro som de fleste liker.

 

Men jeg skulle ønske ta han ikke var den som skulle lage Far Cry filmen. Han kommer sikkert til å ødelegge hele filmen.

Lenke til kommentar

Mulig det er et salgstriks. Når det er noen filmer som er så dårlig at de får terningkast 1 så MÅ jeg kjøpe den for å se hva som er så dårlig med den.

 

Bare house of the Daed jeg har sett av filmene hans, men syns da det var helt OK film. Var som forventet egetlig. Filmer basert på spill blir nesten aldri bra. Og uansett hvor dårlig den er, er det alti noen som kjøper filmen og liker den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...