Gå til innhold

Postal blir film


tronni87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kunne selvfølgelig blitt festelig med en film som fornærmet absolutt alle, hvis den hadde blitt gjennomført på en stilig måte. Problemet er at Uwe Boll antageligvis ikke har evnene til å få noe slikt gjennomført. Jaja, mannen skal ha respekt for all b-filmen han har bragt til verden i hvertfall!

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Nå vil vel jeg betegne flere av Uwe Bolls filmer som C-vare, men det er da meg.

Men jeg trur faktisk at gamle Boll kan lage en bra film av Postal med tanke på at orginal handlingen ikke akkurat er fyldig (for å underdrive litt). Selv Uwe Boll skal klare å lage en film med liten story, sykt mye dreping og nok politisk ukorrekthet til at Jack Thompsons hode eksploderer.

 

Forøvrig en kul tanke, hodeeksplosjonen altså...

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil så handler Postal(spillet) om drepe flest mulig kvinner, homofile og negre....? :ermm:

 

 

Virker som et hjernedødt prosjekt. :shrug:

5254487[/snapback]

 

Ja, det blir nok en stor utfordring for han, selv om det virker, som du sier, som et ”hjernedødt prosjekt”. Uansett så får vi se om han mestrer å lage en god film denne gangen, noe han gjerne ikke gjør, men vi får alle leve med håpet. En gang må han jo slå igjennom som regissør, ellers så har ikke Uwe Boll så stor framtid foran seg. Det nytter jo ikke å bare lage b-filmer (eller c-filmer som ble nevnt). Men jeg ser faktisk fram til filmen, og håper at han kan utnytte et vist potensial til å lage en bra film. Det hadde bare vært så bra med en god postal film og for så vidt Far Cry film som han også skal lage. Gleder meg faktisk til begge filmene. :cool:

Lenke til kommentar
Virker for meg som et knallprosjekt om de drar den helt ut og er maks politisk ukorrekt. :D

5254592[/snapback]

Ja noe slikt hadde jo vært gøy. Men så er det jo det store spørsmålet om Boll-gjøken kommer til å totalt rævkjøre hele dritten slik som vanlig er. (Svaret er ja...)

"Planlagt dårlig" i hendene på kompetente folk er ofte gøy men "Uwe Boll-dårlig" er som regel bare smertefullt og avskyelig. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå må noen hjelpe meg her.

 

Han Uwe Boll, hvem er denne såkalte regissør som ikke kan lage film?

Må innrømme at jeg aldri har hørt navnet før, men men.

 

Spillet er jo ikke akkurat av toppkvalitet da..

5279966[/snapback]

 

Han har filmatisert og voldtatt lisensene til House of the Dead og Alone in the Dark. Nå holder han på med Far Cry, Dungeon Siege, Blood Rayne, og nå altså Postal. Problemet er altså at i 2 av 2 forsøk har filmene blitt verre enn man skulle tro det var mulig å bli.

 

http://www.uwebollisantichrist.com/ <- Flott side som forklar hvorfor vi ikke liker Uwe.

 

Men på den andre siden, en filmatisering av Postal kunne blitt en veldig veldig moro og politisk ukorrekt film, men så lange det er Uwe er det lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Haha.. leste den siden nå..

Jaja, ikke det at jeg har sett noen av de filmene der og ikke har jeg planer heller, men går det ann og gjøre postal om til en film som kan bli sånn nogenlunde bra eller verdt og se i det hele tatt er spørsmålet mitt?

5279970[/snapback]

 

Vel.. Har du sett Falling Down (Som ble nevnt tidligere i tråden)? Det renner over for hovedpersonen i Michael Douglas skikkelse. Han blir forbannet på hele verden og alt i den, og avreagerer på, vel, en annen måte enn normene sier han skal reagere. Postal vil sikkert legge seg litt i samme retning, men heller med humoristiske undertoner framfor samfunnspolitiske (Hadde det ikke vært for at Boll sikkert misforstår det ironiske humoristiske aspektet i spillet)

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Uffda, dette spillet skal blir film :hmm: Er jo ikke nok handling til 1t 30min film dette her. Skal innrømme at spillet i seg selv var underholdene en god stund, men det var mer pga alt det du kunne gjøre mot folk. Tror derfor ikke det egner seg som film.... Men hvem vet, dette kan bare tiden vise..

Lenke til kommentar
Haha.. leste den siden nå..

Jaja, ikke det at jeg har sett noen av de filmene der og ikke har jeg planer heller, men går det ann og gjøre postal om til en film som kan bli sånn nogenlunde bra eller verdt og se i det hele tatt er spørsmålet mitt?

5279970[/snapback]

 

Vel.. Har du sett Falling Down (Som ble nevnt tidligere i tråden)? Det renner over for hovedpersonen i Michael Douglas skikkelse. Han blir forbannet på hele verden og alt i den, og avreagerer på, vel, en annen måte enn normene sier han skal reagere. Postal vil sikkert legge seg litt i samme retning, men heller med humoristiske undertoner framfor samfunnspolitiske (Hadde det ikke vært for at Boll sikkert misforstår det ironiske humoristiske aspektet i spillet)

5279973[/snapback]

 

Ja, har faktisk sett den filmen men det kan jo bli artig og se de filmene opp mot hverandre hvis det går ann da?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...