MindTooth Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. Da jeg skulle ta xboxen å sette den på borden hjemme merket jeg at den ene gummi foten på står-på-langs-siden var borte. Og jeg ser at det ligger igjen gummi inne i et mindre hull igjen som om den er revet av. Dette er irriterende da konsollen ikke står helt støtt. Derfor lurte jeg på om noen hadde erfart dette, eller visste om jeg kunne reklamere på dette? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er ikke en vare den den ble lovt at den skulle være så er det bare be om å få byttet den Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har ikke erfart dette. En (midlertidig) løsning vil være å pirke ut resten av gummien. Vippe opp en av gummiene fra den andre siden på konsollen og stappe den inn hvor du mangler ene foten. Altså, du må bestemme deg for om konsollen skal være på høykant eller vannrett, og flytte på gummiføtter slik at den står støtt slik du vil ha den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Har levert den nå. Så jeg får håpe jeg for en ny konsoll i steden for at de reparer den jeg leverte. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Min ene gummi fot falt av men satte den på igjen med det limet som var igjen pluss at der memory cardet skal settes inn var luken falt av ble ganske irritert men , tok bare av dekselt og satt den på plass. altså se om du kanskje klarer å fixe det selv. Hvis de styre med den blir du sikkert xbox løs en stund. Men for all del reklamer Edit: Hey post nr 200 Endret 6. desember 2005 av twicedice Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Den var levert uten den foten. Så jeg hadde ikke mulighet for å lime den på plass. Så ut som den var revet av. OT: Gratulerer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Kan stenges. Problemet løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg