Gå til innhold

kameo lagger i cutscenes

RRhoads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Syns jeg har lagt merke til dette i flere spill, f.eks Madden. Når spillerne står og venter og kamera'et "flyr" over så hakker de liksom litt ja, men spille går glatt. Litt merkelig dette, men ikke et stort problem. (Er sånn i NBA også) :hmm:

Lenke til kommentar
Er nok mange av disse spillene som ikke er finpusset eller 100% "ferdige" for å si det slik.

5248385[/snapback]

Enig. Spillene trenger nok noen patcher for å fungere som de er ment til å fungere.

Men et problem, man kan jo ikke stille hz på hdtv. Jeg har koblet til hdtv og jeg får ikke stilt inn på hz'en, bare hvis jeg bruker vanlig tv modus..?

Lenke til kommentar
Jeg ser at de som bruker RGB-scart har valg mellom å velge PAL 50Hz eller 60Hz.

Dette valget har vi ikke på HD-oppløsning da det er 60Hz som standard.

5249430[/snapback]

Så alle hdtv'er har 60 hz?

Prøvde på min hdtv og sette på pal 60 hz, og laggingen i spillet ble ikke noe mindre, akkurat samme for å si det sånn. Er nok bare no greier gutta fra microsoft eller rare må fikse :)

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar

5249430[/snapback]

Prøvde på min hdtv og sette på pal 60 hz, og laggingen i spillet ble ikke noe mindre, akkurat samme for å si det sånn. Er nok bare no greier gutta fra microsoft eller rare må fikse :)

5250212[/snapback]

Jeg har samme problemet...introen hakker og lyden er helt vill... Tror ikke det er noe galt med maskinene våres men heller en haug med feil produserte plater.....håper jeg.

Lenke til kommentar

5249430[/snapback]

5250212[/snapback]

HDTV støtter 720p og 1080i i både 50 og 60hz. Tror TV'n stiller seg på det signalet den får automatisk med tanke på hz. Jeg har ikke gjort noen innstillinger på TV'n, men stilte xboxen på HDTV med bryteren på kontakten på ledningen, stilte Xboxen til Widescreen og 720p i menyene. Når jeg sjekker innsignal via fjernkontorll på TV'n står det 720p @60Hz øverst på skjermen.

Hvordan ting funker for folk med vanlig TV og bryteren til vanlig TV osv.. aner jeg ikke.

Dr.Peedee

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...