RRhoads Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er det noen her som har problemer med at kameo lagger eller hakker litt i kuttscenene? Ellers går spillet bra Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Sett maskinen på 60hz. Du vil 5 frames mer også så spillet vil flyte litt glattere. Endret 3. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har du Perfect Dark Zero? Isåfall er det samme problem der under intro og cutsceens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Syns jeg har lagt merke til dette i flere spill, f.eks Madden. Når spillerne står og venter og kamera'et "flyr" over så hakker de liksom litt ja, men spille går glatt. Litt merkelig dette, men ikke et stort problem. (Er sånn i NBA også) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er nok mange av disse spillene som ikke er finpusset eller 100% "ferdige" for å si det slik. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 madden, nba, kameo, perfekt dark, har ingen av problemene dere nevner.....fin flyt her bruker vanlig tv på 60 hertz Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Som de sier. Gå til system -> console settings -> video. Der velger du PAL60 i PAL-settings. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er nok mange av disse spillene som ikke er finpusset eller 100% "ferdige" for å si det slik. 5248385[/snapback] Enig. Spillene trenger nok noen patcher for å fungere som de er ment til å fungere. Men et problem, man kan jo ikke stille hz på hdtv. Jeg har koblet til hdtv og jeg får ikke stilt inn på hz'en, bare hvis jeg bruker vanlig tv modus..? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ingen lagg her i Kameo cut scenes. HDTV, 720p @60hz. Artig spill foresten. Til og med kona var imponert og syntes det så lekkert ut. Dr.Peedee Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Sett maskinen på 60hz. Du vil 5 frames mer også så spillet vil flyte litt glattere. 5248271[/snapback] prøvde dette, og til min store overraskelse fungerte det. Hadde ikke trodd det skulle gjøre det. Takk! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Min PDZ hakker noe sinnsykt under introen. HDTV 720p at 60Hz. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Min PDZ hakker noe sinnsykt under introen.HDTV 720p at 60Hz. 5248738[/snapback] Mener jeg leste dette i en omtale av spillet også et sted. Merkelig greier.. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan skifter jeg Hz'n? Kan bare velge HDTV eller vanlig jeg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg ser at de som bruker RGB-scart har valg mellom å velge PAL 50Hz eller 60Hz. Dette valget har vi ikke på HD-oppløsning da det er 60Hz som standard. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg ser at de som bruker RGB-scart har valg mellom å velge PAL 50Hz eller 60Hz.Dette valget har vi ikke på HD-oppløsning da det er 60Hz som standard. 5249430[/snapback] Så alle hdtv'er har 60 hz? Prøvde på min hdtv og sette på pal 60 hz, og laggingen i spillet ble ikke noe mindre, akkurat samme for å si det sånn. Er nok bare no greier gutta fra microsoft eller rare må fikse Endret 4. desember 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg ser at de som bruker RGB-scart har valg mellom å velge PAL 50Hz eller 60Hz.Dette valget har vi ikke på HD-oppløsning da det er 60Hz som standard. 5249430[/snapback] Så alle hdtv'er har 60 hz? Prøvde på min hdtv og sette på pal 60 hz, og laggingen i spillet ble ikke noe mindre, akkurat samme for å si det sånn. Er nok bare no greier gutta fra microsoft eller rare må fikse 5250212[/snapback] Jeg har samme problemet...introen hakker og lyden er helt vill... Tror ikke det er noe galt med maskinene våres men heller en haug med feil produserte plater.....håper jeg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg ser at de som bruker RGB-scart har valg mellom å velge PAL 50Hz eller 60Hz.Dette valget har vi ikke på HD-oppløsning da det er 60Hz som standard. 5249430[/snapback] Så alle hdtv'er har 60 hz? Prøvde på min hdtv og sette på pal 60 hz, og laggingen i spillet ble ikke noe mindre, akkurat samme for å si det sånn. Er nok bare no greier gutta fra microsoft eller rare må fikse 5250212[/snapback] HDTV støtter 720p og 1080i i både 50 og 60hz. Tror TV'n stiller seg på det signalet den får automatisk med tanke på hz. Jeg har ikke gjort noen innstillinger på TV'n, men stilte xboxen på HDTV med bryteren på kontakten på ledningen, stilte Xboxen til Widescreen og 720p i menyene. Når jeg sjekker innsignal via fjernkontorll på TV'n står det 720p @60Hz øverst på skjermen. Hvordan ting funker for folk med vanlig TV og bryteren til vanlig TV osv.. aner jeg ikke. Dr.Peedee Dr.Peedee Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har samme problemet...introen hakker og lyden er helt vill... Tror ikke det er noe galt med maskinene våres men heller en haug med feil produserte plater.....håper jeg. 5250237[/snapback] Hmm Bildet hakker littegranne hos meg men lyden er helt fin. Bare i cutscenes da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå