Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva mener dere om Telio? Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic sier, lurer jeg på hva forumfolket mener om Telio, og om dere mener det er noe å satse på?

Jeg vurdere å få inn IP-telefoni i huset og har sett en del på Telio. De er jo rimelige, men jeg vet ikke noe om hvor seriøse de er. Det vet kanskje dere noe om. Jeg ønsker gjerne at dere skriver både om dere har positive eller negative erfaringer med de.

På forhånd takk

ChrisEge

Edit: Dersom denne posten er feilpostet, hadde det vært greit om en moderator kunne flyttet den, fremfor å stenge den.

Endret av chrisege
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker helt smertefritt her! :thumbup:

Hatt Telio siden april i år.

Alt funkerer, og har det er stabilt.

Ingenting å utsette på Telio! ;)

Ps: Om du vil ha billigere månedsavgift, har Telio begynt en vervekampanje som gjør at du får 10% rabatt i månedsavgiften på hver ny kunde du verver.

Altså, om du verver 10 venner, får du ingenting i månedsavgift! :thumbup:

"Bestem din egen månedsavgift"

Telio lanserte denne uken første fase av et - for telekombransjen - unikt kundeprogram.

Kundeprogrammet er et vervesystem der man som kunde får 10 % rabatt på månedsavgiften for hver kunde du verver. Det unike er at rabatten er permanent så lenge den/de man verver forblir kunder i Telio. Dette betyr at man ved å verve 5 venner til tjenesten halverer egne månedsavgifter. Verver man 10, så betaler man ikke månedsavgifter i det hele tatt.  Tellerskrittene er jo stort sett 0 med Telio fra før, så stort billigere kan det nesten ikke bli.

Programmet er åpent for alle Telios kunder, også for nye kunder som verves inn gjennom lojalitetsprogrammet

Kilde: www.telio.no

Linje: Catch/BlueCom ADSL 4400/640 :)

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar
Ps: Om du vil ha billigere månedsavgift, har Telio begynt en vervekampanje som gjør at du får 10% rabatt i månedsavgiften på hver ny kunde du verver.

Altså, om du verver 10 venner, får du ingenting i månedsavgift! :thumbup:

hmm, hvis jeg verver 20 nye kunder betaler Telio da månedsavgift til meg?? kunne vært noe det :idea:

Lenke til kommentar

Telio er seriøst. Har hatt dem i nesten to år. De er den første leverandøren på privat IP-telefoni i norge.

Men de er ikke billige hvis du ringer lite, og sjelden utenlands.

Derfor har jeg nå byttet til TeleVoiP. De virker også skikkelig seriøse. De var vel det andre firmaet i Norge på privat IP-telefoni. Litt mer kronglete oppsett av adapter, men bedre ltd, like god oppetid, og uten månedsavgift. Dermed er de mye billigere hvis du ikke har et dyrt ringemønster.

Uoffisielt forum for TeleVoiP-brukere finnes forresten på http://televoip.bjornes.org/

Lenke til kommentar

OK, takk for mange fine kommentarer fra dere alle. Da blir det mest sansynlig IP-telefoni fra nyåret en gang, når fiberen fra Dalane Breiband / Lyse kommer i hus.

Ser ikke mye hensikt i å ha IP-telefoni på dagens ADSL linje, da jeg da må betalle avgift for å ikke ha fastelefon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis du en gang sier opp hos Telio, så regn med å få regninger ett år etter at du har levert inn adapteret. Det hender nemlig meg, og jeg klarer ikke stoppe de. De bestrider ikke at regningene de sender er feil, men de klarer /gidder ikke løse årsaken til problemet.

Det virker nesten som om jeg får regningene til han som har overtatt adapteret etter meg... sukk.

Endret av KjellMagne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...