lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jupp. En gammel printerkabel f.eks.! Ellers trenger du jo bare programvare.. Er link til en "guide" for det litt opp i tråden. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Takker Drammen:P Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Høh..? Drammen? Bor i Drammen ja..? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mhmm.. Bor ikke langt unna .. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Får vel være litt snill med enten broren min eller dama til broren min, siden begge snart har VISA-kort, og foreldrene mine ikke vil betale Så da blir det vel et display eller tre på meg også Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jupp. En gammel printerkabel f.eks.! Ellers trenger du jo bare programvare.. Er link til en "guide" for det litt opp i tråden. 5264721[/snapback] Ikke bare ta en printerkabel som eksempel, bruk det heller, siden kabelen til displayet skal inn i en printerport @Sigen: Du er lite aktiv på forumet (?), ser deg sjelden. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 @Sigen: Du er lite aktiv på forumet (?), ser deg sjelden. 5266177[/snapback] Ja, fikk msg`en din på MSN men fikk aldri svart. Er litt lite aktiv som du tydeligvis har lagt merke til (altid kjekt å se at en blir lagt merke til ) men det kommer seg sikkert nå som vinteren setter inn, og det kommer nye spennende prosjekter her på forumet (Nå hører det med til "historien" at skolen tar endel av tiden min, samt buss frem og tilbake, men det ordner seg sikkert snart med moped I tillegg har jeg fremdeles ikke vent meg helt til det nye designet, men det kommer seg det også) Men nå er det nok OT her, det var tross alt LCD-display til case-modding det var snakk om Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg har 2-3 bærbare datamaskiner som er kaputt. tror lcd skjermene skal fungere, men ikke resten. Vil det gå ann å bruke disse 15" som en casemod? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 der ligger noen tråder om dette på forumet her en plass. Det er visst ikke så enkelt å få til. Har noe med at slike skjermer må ha ett spesielt skjermkort..... er bare å søke litt så finner du det sikkert Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nå har microplex.no lagt ut noen lcd display for salgs. http://www.microplex.no/category.aspx?cat=486&mcat=c486 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg har 2-3 bærbare datamaskiner som er kaputt. tror lcd skjermene skal fungere, men ikke resten. Vil det gå ann å bruke disse 15" som en casemod? 5273702[/snapback] Seek, and thou shall find Tror ikke du bør prøve egentlig, siste jeg høre var at det var veldig dyrt. Du finner overganger fra bærbar-skjerm til stasjonærpc-skjermkort, men som sagt; Veldig dyrt Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har letet en del, men finne ingenting! noen som har sett noen logs eller lignende her på forumet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 har letet en del, men finne ingenting! noen som har sett noen logs eller lignende her på forumet? 5279084[/snapback] Som sagt før; Det går, men det koster veldig veldig mye penger. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 vel, leste også det at det skulle ikke mer til, enn i utgangspunktet litt lodding av kabler... viss ikke må jeg finne meg en billig standard lcd skjerm;) Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Da har jeg fått mitt LCD-Display, bestillte den 07.12.05 fikk pakken den 13.12.05 rett fra Hong Kong. Veldig bra levert, kjappere en Microplex. Det sier litt. Så spørsmål ang koblingen av denne LCD'en. Trenger man å montere motstander slik som det står på koblingen? Kan jeg ta en gammel printerkabel og lodde på? Noen som bruker andre koblinger enn denne? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Last ned gratis programmet LCD-Smartie (har ikke url nå), Der kan du se hvor mye kjekt du kan sette opp displayet til. Forhåndvisnings-skjerm er med i programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 jeg har 2-3 bærbare datamaskiner som er kaputt. tror lcd skjermene skal fungere, men ikke resten. Vil det gå ann å bruke disse 15" som en casemod? 5273702[/snapback] Som du ser av modde prosjektet http://www.thephreak99.com/laptopowall.htm så er det ikke så greit å bruke en laptopskjerm mot en vanlig pc. Satt å googla etter noen låsning på dette og fant pent lite. Største problemet var å finne en oversikt over hvem signaler som gikk i dem forskjellige kablene fra skjermen for å kunne lodde dem på en vanlig skjerm kontakt. Men vist du finner noen løsning, please pm me! Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Da har jeg fått mitt LCD-Display, bestillte den 07.12.05 fikk pakken den 13.12.05 rett fra Hong Kong. Veldig bra levert, kjappere en Microplex. Det sier litt. Så spørsmål ang koblingen av denne LCD'en. Trenger man å montere motstander slik som det står på koblingen? Kan jeg ta en gammel printerkabel og lodde på? Noen som bruker andre koblinger enn denne? 5291808[/snapback] de motstandene tror jeg er for å kunne justere lysstyrke og kontrast... jeg ville installert de.. Petter Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Var det ikke microplex som tipset om potmeter istedet? Slik at du kunne justere kontrast/lysstyrke? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 pot meter er kjekke ja får justering. Fikk LCDene mine i posten, får se om jeg får tested dem snart, skal ha de inn i min "lille" server x2 (to maskiner i ett kabbis) Skal vise cpu load, datatrafikk og HDD plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå