KingAFW Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Heisann, heisann Jeg har endelig fått meg kabel-tv (hurra) og har gravd frem et tv-tuner kort (Brooktree BT878). Jeg fant et tv-tuner program som het fly98 og det funket for så vidt bra, men i fullskjerm ble det litt uklart bilde. Er det noen som har erfaring med et tilsvarende kort og som har forslag til drivere jeg kan laste ned og hvilket program det er lurt å bruke? Det er vel også så vidt jeg forsto bare noen programmer som komprimerer video når man tar opp, og dette hadde vært genialt for å i det hele tatt ha muligheten til å ta opp filmer/programmer fra TV. Svar mottas med takk :smile: -KingAFW Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Tv-kortet er vel neppe Brooktree 878 for det er chip'en som omgjør de analoge tv signalene til digitale. Mange tv-kort er riktignok basert på denne slik som Pinnacle og Hauppauge serien. Finn ut hvem som har laget kortet og last ned nyeste programvare fra produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå