viper_venom Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 fant en annonse der en p900 selges for 1600kr.. Er dette ett godt kjøp? Har en k700i nå og lurer på om det blir STOR overgang? hvilke av de to er best? Jobber ikke i bedrift eller noe sånnt så jeg lurer på om jeg bør kjøpe den pga. sitt gode rykte.. kort sagt: bør jeg kjøpe den hvis jeg ikke bruker mobilen til noe profft, bare vil ha noe spesielt med mange fancy funksjoner? takker for svar Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 fant en annonse der en p900 selges for 1600kr.. Er dette ett godt kjøp? Har en k700i nå og lurer på om det blir STOR overgang? hvilke av de to er best? Jobber ikke i bedrift eller noe sånnt så jeg lurer på om jeg bør kjøpe den pga. sitt gode rykte.. kort sagt: bør jeg kjøpe den hvis jeg ikke bruker mobilen til noe profft, bare vil ha noe spesielt med mange fancy funksjoner? takker for svar 5247964[/snapback] Jeg ville gått for P900.. Er det ikke den du kan brette ned tastaturet på så får du Widescreen skjerm?? Så kan du filme i hele 120 min med den.. og sikkert en haug av flere muligheter! Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Dette er vel egentlig 2 forsjellige telefoner, p900 er en PDA lignende sak med symbian opprativsystem så du kan ha mye mer programvare, men den har vel ett dårligere kamera, er litt usikker på kamera men men... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvis du bare vil ha noe spessielt så kan du vel bytte. Veldig mange som går rundt med K700i/K750i for tiden , så sjansen er stor for at det er noen som har samme mobil som deg. Skal du ha masse "Fancy" ting er det jo greit med Symbian OS. Og 1600,- er jo ikke så galt (uten abonnement?) Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 P900 er vel begynt å bli "utdatert" men den er vel fortsatt meget god, litt dårligere grafikk en nyere, og at den mangler wi-fi som p990 kommer med men dette er vel ikke nødvendig. Alt går jo fremmover så man kan ikke tenke HELT nytt hele tiden.... Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For 1600 kr er P900 en meget god mobil. Jeg har selv hatt den tidligere og den er en av de bedre mobilene jeg har hatt. Utrolig stabil og nytteverdig. Muligheten til å innstallere ekstra programmer gjør at mobilen blir attraktverdig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 ville godt for den.. deilig skjerm.. touch screen.. og masse feete ting! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg ville valgt P900 uten tvil. Men nå kan ikke jeg leve uten Symbian heller da. Skal du ha en liten mobil beholder du K700i. Skal du ha alt det andre kjøper du P900 Det er sinsykt mange bra programmer til P900 som gjør den MYE bedre en K700i. Og størrelsen er bare positivt p.g.a. skjermen. Du funner heller ikke noen særlig mindre PDAer på markedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå