EirikO Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har en ECS elitegrup 556 som jeg har hatt trådløst nettverk på helt siden den var ny for 1.5 år siden.. I forrige uke reinstalerte jeg rubbel og bit, MEN alternativet for å koble til trådløst nettverk er borte fra nettverkstilkoblinger... Noen som som vet jeg får tak i driver, eller annet jeg trenger?? Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Du har ikke en "driver recovery" cd eller noe lignende som fulgte med maskinen? Du kan jo eventuelt sjekke på produsentens hjemmeside som du finner HER. Dersom den heter G556 har du en oversikt over drivere til den HER. Lykke til! Mvh JDM edit: direktelink Endret 3. desember 2005 av jdmonstad Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg fant de sidene, men det ligger ikke noe om trådløst der.... Ang cd så er cd-romen min kaputt... Vet ikke helt hva som har skjedd med den, men den virker i alle fall ikke... Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Dersom du kan finne ut navnet på den trådløse i enhetsbehandling el. så kan du jo forsøke et søk etter det i f.eks. Google. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 prøvd Mini PCI driveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå