DeeXTeeR Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har akkurat kjøpt meg oppgradering til over 7000. Starter opp maskina å setter inn XP cd å formaterer harddisken å kopierer filene på cd å tar ut cd å starter den på nytt åsso berre stopper den. Kjem feimeldinga : Nvidia Boot Agent 201.0462 Copyright © 2001-2004 Nvidia Corporation Copyright © 1997-2000 Intel Corporation PXE-E61: Media test failture, check cable PXE-MOF:Exiting NVIDIA Boot Agent Prøvde å sette inn en IDE harddisk med windows på mens den S-ATA Harddisken va kobla til. Kom rrett inn i windows å gikk på min datamaskin å der sto harddisken. Men det eg lurer på er korleis han forande på Master å Slave på Harddisken. Vis det er noke som heiter det på S-ATA Harddisker. He ikkje vør bort i S-ATA harddiska før. For eg trur kanskje det kan vere noke med det å gjere. Svar vis du kan tipse meg med noke Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) SATA har ikke "master" og "slave". les sticky EDIT: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=204514 Endret 3. desember 2005 av Okay Lenke til kommentar
DeeXTeeR Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 ok, jaja, har du noken tips til ka e kan jer då ? Lenke til kommentar
dmsalte Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ok, jaja, har du noken tips til ka e kan jer då ? 5247918[/snapback] Pcen din prøver å boote fra nettverket. Prøv å skrift denne til sata Lenke til kommentar
DeeXTeeR Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 hmm, Kan du fortelle meg korleis e kan gjer d... Såg her en anna plass att e skulle disable noke som boota frå LAN/Network , men det heller funka ikkje Lenke til kommentar
dmsalte Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hmm, Kan du fortelle meg korleis e kan gjer d... Såg her en anna plass att e skulle disable noke som boota frå LAN/Network , men det heller funka ikkje 5247950[/snapback] Skal være noe som heter boot order, flytt nettverk helt ner. og flytt sata oppover. (på noen eldre hovedkort står der scsi...) Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hmm, Kan du fortelle meg korleis e kan gjer d... Såg her en anna plass att e skulle disable noke som boota frå LAN/Network , men det heller funka ikkje 5247950[/snapback] Skal være noe som heter boot order, flytt nettverk helt ner. og flytt sata oppover. (på noen eldre hovedkort står der scsi...) 5247959[/snapback] Samme gamle problem 1. Sørg for at jumperne er enablet/disablet for SATA på HK, hvis der er noen jumpere. 2. Sørg for at BIOS har riktig startrekkefølge. Tør nesten vedde på at når PC'en din gjenkjenner SATA disken så kommer problemet med drivere Finns noen guider på forumet her som forklarer egentlig alt om dette. Lykke til Lenke til kommentar
DeeXTeeR Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 er ikkje den som forstår mest på pc, men eg såg inn på dinna linken lenger opp på sida der sto noke e kunne gjer , prøva på det no! håper de går no! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er du ikke fornøyd med svarene du har fått i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=504301&hl= Lenke til kommentar
DeeXTeeR Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 joda no er eg fornøgd held på å installerer windows så nå funker alt :! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Stenges, det holder å starte en tråd om et problem man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg